Fest?

Vill du gå på fest igen?

• Antal röstningar
    0

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Efter en mycket lyckad fest vill jag bara kolla av om det är så att SH-folket skulle vara intresserade av att köra en till fest innan våren/sommaren är här.

Fenix var MYCKET nöjda med festen och jag kan låna källaren igen. Då krävs dock att NI vill ha fest igen!!!

Jag tänkte mig någon gång i slutet på mars, får återkomma med datum OM NI är intresserade??!!??

Klart dom var nöjda på Fenix. Som det lät på lite folk jag pratade med så hade dom aldrig haft så mycket folk där. :)

De vet jag inte om det är, men massa folk va det o det verkar som om de flesta haft skoj!

Förlåt Pippi inget illa menat, men säriöst tycker du inte själv att det är en ganska dum fråga du ställer?
Det är väl självklart att vi vill ha fest igen och helst varje helg med MINST lika mycket folk och drag som på SH festen! :enJÄTTEstortummeupp :tummenupp

Edit: Borde kanske flytta tråden till överflödiga eller Mc relaterade diskussionerr, kanske får fler svar då..? :va Bara en tanke.

Last edited:
Vi hade gärna kommit men vi åkte på mässan på fredagen och jag jobbade söndag morgon.

Annars hade vi hängt på! =) Jag jobbar så jävla tokigt så det är svårt att veta om man kan eller inte förrän typ samma dag.:3freak

Vi hade gärna kommit men vi åkte på mässan på fredagen och jag jobbade söndag morgon.

Annars hade vi hängt på! =) Jag jobbar så jävla tokigt så det är svårt att veta om man kan eller inte förrän typ samma dag.:3freak

Stryp din arbetsgivare långsamt!
Att du missade Sh festen pga jobb det inte ok!!!

Tycker oxå det låter som en bra idé. Alltid ball me fest! :D :tummenupp

Håller med Mad_skillz, flytta tråden till mc-relaterat eller OT. Inte många som läser här, höll själv på att missa tråden. :D

Mera fester åt folket.. :tuttar

alltid kul att träffa er galningar så jag är på igen. om jag får... :D

Ok, jag är övertalad om att folket vill festa... 23 vs 1...

Jag ska träffa barchefen i veckan och kollar då datum med honom.

Mitt enda dilemma är att OM det är snöfritt i slutet av mars, kommer folk ändå att festa?

Ok, jag är övertalad om att folket vill festa... 23 vs 1...

Jag ska träffa barchefen i veckan och kollar då datum med honom.

Mitt enda dilemma är att OM det är snöfritt i slutet av mars, kommer folk ändå att festa?

Ja om inte annat för att träffa allt folk man kan åka med framöver..
Har funkat bra förr som sagt!:yoparty

Då ska det tamejfan vara obligatoriskt ligga! Förstått!!:mad:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey