Fest??

Penguin skrev:
Jag tar med soundtracket till Top Gun, okej? :rock

:D

Jag har massa dunka-dunka. Kan det vara intressant som omväxling mot metal, eller är det bara jag som inte är inbiten hårdrockare :confused:
 
Kryptonit skrev:
:D

Jag har massa dunka-dunka. Kan det vara intressant som omväxling mot metal, eller är det bara jag som inte är inbiten hårdrockare :confused:
Ja... :rolleyes: Nä, då men det du skicka till mig via icq har ju varit
"bonntechno" Jag kan slita med lite Trance om ni vill, (och självklart METAL :rock )
 
Kryptonit skrev:
:D

Jag har massa dunka-dunka. Kan det vara intressant som omväxling mot metal, eller är det bara jag som inte är inbiten hårdrockare :confused:

Eeh, jag var faktiskt allvarlig där ju! :rodnar

För övrigt så är jag allätare på musikfronten, vad sägs om lite Sinatraklassiker på festen?
 
TomK.
Jag och Danne kommer.
Jag får väl bli kvällens enda (?) (ofrivilliga)nykterist då antar jag...

Men skitsamma, man får ju träffa SH folk! :rock
 
Tinatjejen skrev:
TomK.
Jag och Danne kommer.
Jag får väl bli kvällens enda (?) (ofrivilliga)nykterist då antar jag...

Men skitsamma, man får ju träffa SH folk! :rock

Jag tror det var någon till - som skulle åka hoj - och därmed av tvång förblir någorlunda nykter. Kanske en och annan som ska jobba dagen efter också.
 
Jag funderar på att komma förbi, och jag är då nykterist för kvällen! =)

Men det beror på vädret om jag kommer....får se imorn!

Om det fortfarande e Ok Tom?

/Niklas
 
TomK skrev:
Jag tror det var någon till - som skulle åka hoj - och därmed av tvång förblir någorlunda nykter. Kanske en och annan som ska jobba dagen efter också.

Jag bland annat. (jobba alltså, inte åka hoj :( )
 
Penguin skrev:
Eeh, jag var faktiskt allvarlig där ju! :rodnar

För övrigt så är jag allätare på musikfronten, vad sägs om lite Sinatraklassiker på festen?

Sinatra :rock

...When I was thirty-five
It was a very good year
It was a very good year for blue-blooded girls
Of independent means
We'd ride in limousines
Their chauffeurs would drive
When I was thirty-five...

En riktig sentimental goding...
 
TomK skrev:
Jag tror det var någon till - som skulle åka hoj - och därmed av tvång förblir någorlunda nykter. Kanske en och annan som ska jobba dagen efter också.
Och kanske någon annan som åker till grekland tidigt som fan dagen efter :D Kommer iaf en stund!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top