Fest inbjudan till mina vänner och även dom jag inte känner

DaneTL1000R

Jesper Danskeren
Gick med
3 Jul 2004
Hoj
Aprilia RSV Factory -2004, Honda CM185 -1979, BSA B33 -1954
Hej alla!!!

Fest och visning lördag d.10 sep
Här kommer en inbjudan till lite öl :fyllisar och samtidigt vill jag passa på att visa lite MC kläder, stövlar, hjälmar mm. Vad säger ni om vid 17.00 på qvidingsgatan 10E...är det några som är intreserade så var snäll och skriv upp er....

Xtra bra priser på Cordura och Skinn denna dag !

DaneTL1000R skrev:
Hej alla!!!

Här kommer en inbjudan till lite öl :fyllisar och samtidigt vill jag passa på att visa lite MC kläder, stövlar, hjälmar mm. Vad säger ni om vid 17.00 på qvidingsgatan 10E...är det några som är intreserade så var snäll och skriv upp er....

Kan kanske komma förbi en snabbis...börjar jobba vid 19 :huvet

Ser kul ut, skall se om jag och tjejen kan titta förbi jesper!

DaneTL1000R skrev:
Hej alla!!!

1. Jojoman
2. Mi-Ni

Låter som en rolig grej! :tummenupp
Har jag tid så kikar jag säkert förbi en sväng! :)

Edit/ Skall på kalas kom jag på. Så eventuellt om jag hinner komma loss...

Last edited:
MConline sweden, e det någon butik? Webshop eller säljer du bara hemma a la tupaware-party?

kan hända att jag och tjejen tittar förbi innan kräftskivan hos wcx :tummenupp

Jag kanske kommer, Är det en affär eller e det hemma hos nån/dig???

Typiskt....
20 års jubileum på klubben den dan ju! När det väl händer nåt ska det alltid krocka :gnissla

lilltryne skrev:
MConline sweden, e det någon butik? Webshop eller säljer du bara hemma a la tupaware-party?

Kommer snart att ha en liten "butik" i stenkullen, men tanken är att sälja över nätet. Butiken är mer till för att man behöver ha ett "lager" och även för de som vill komma och kika. Men på lördag blir det rent tupperware party fast med öl :fyllisar . Ide upplägget med MConline är HÖG KVALITET TILL LÅGA PRISER, därför också lokalen i stenkulle istället för göteborg och inte heller nogra anställda.........

DaneTL1000R skrev:
Kommer snart att ha en liten "butik" i stenkullen, men tanken är att sälja över nätet. Butiken är mer till för att man behöver ha ett "lager" och även för de som vill komma och kika. Men på lördag blir det rent tupperware party fast med öl :fyllisar . Ide upplägget med MConline är HÖG KVALITET TILL LÅGA PRISER, därför också lokalen i stenkulle istället för göteborg och inte heller nogra anställda.........

Vilken lokal i stenkullen blev det?

Monster tjejen och Yamaha farfar kommer nog oxå.
Jag skall bara försöka med min kvinnliga list att övertala:whip yamaha farfar att skippa andra saker! :fatta!

Monster tjejen skrev:
Monster tjejen och Yamaha farfar kommer nog oxå.
Jag skall bara försöka med min kvinnliga list att övertala:whip yamaha farfar att skippa andra saker! :fatta!
Kvinnlig list? stekpanna och basebollträ? :D

och om det inte funkar... gråt och tandagnisslan :hihi

kommer också förbi en sväng jag behöver ju faktiskt lite nytt skinn efter den senaste vurpan. :tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8