Ferrari uthyres!

Iceman1975 skrev:
Frågan är bara hur man döljer hornen i pannan när man kommer dit och vill hyra den.. :rolleyes:

jag skulle inte tveka att hyra den om den vore i närheten, iofs så är jag inte 25 men det går väl att ordna nån som köper ut :) hursomhellst så var det ju svinbilligt
 
1000:- för fem timmar, raka spåret till Falkenbergs motorbana och fem timmar senare är däcken kronslut :hihi
 
När jag var i italien o jobbade -95 så hyrde dom tyska förmännen en diablo i ett dygn.Hyran var "bara" 5000.Men man var tvungen att lägga en deposition på 50000 som återlämnades när bilen var besiktad efter dagens körning.Året efter var samma gäng nere igen o hyrde bil,den gången fick dom "vattenplaning" på en väg som var helt täckt med sniglar(den levande sorten) o brakade in i ett utecafe´.Som tur var så hann folket hoppa undan,men diablon blev lite custad så att säga*he he*Snacka om sensmoral,ett av världens långsammaste djur slog ut en av världens snabbaste bilar :hihi
 
Det är väl ingen som tror att det är på riktigt? Har man råd med en Ferrari, dessutom av nyaste snitt, skulle man väl aldrig förnedra sig med att hyra ut den. Jag gissar på att en polare lagt in annonsen för att han ska bli nedringd.
 
1000:- för 5 timmar?

Det täcker väl inte ens däckkostnaden även om man "meskör"? :va
 
Ninjaboy skrev:
Det är väl ingen som tror att det är på riktigt? Har man råd med en Ferrari, dessutom av nyaste snitt, skulle man väl aldrig förnedra sig med att hyra ut den. Jag gissar på att en polare lagt in annonsen för att han ska bli nedringd.

Finns gott om Ferraris och liknande exklusiva bilar tillgängliga för uthyrning i Sverige. Dock brukar det vara något dyrare än i detta fallet. Dessutom kan inte annonsören stava till Ferrari, vilket tyder på lurendrejeri.
 
Han uppmuntrar kunderna att köra snabbt, titta här:

Den mittplaserade v8 på 420 hästkrafter ger enormt drag, och jag vågar nästan garantera att ingen kommer hinna med i rödljusen.

:kocko
 
H4 skrev:
Han uppmuntrar kunderna att köra snabbt, titta här:

Den mittplaserade v8 på 420 hästkrafter ger enormt drag, och jag vågar nästan garantera att ingen kommer hinna med i rödljusen.

:kocko


Men varför körs dom så sakta för hela tiden då ?

Har nog fan aldrig sett en ferrari gå fortare än 35km/h...
 
McB skrev:
Finns gott om Ferraris och liknande exklusiva bilar tillgängliga för uthyrning i Sverige. Dock brukar det vara något dyrare än i detta fallet. Dessutom kan inte annonsören stava till Ferrari, vilket tyder på lurendrejeri.


Fast nästan inga som man får köra själv va? Var en tråd om det förut..
 
Någon som vet om killen menar allvar? I så fall ska jag ha den ett par dagar!
 
xtreme skrev:
Någon som vet om killen menar allvar? I så fall ska jag ha den ett par dagar!
Jag skulle tippa på att det är ett skämt, han kan ju som sagt inte ens stava till Ferrari.
Dessutom ser det ut som det sitter nån slags handlarskyltar på bilen på bilden, men du kan ju ringa och fråga.
 
xtreme skrev:
Någon som vet om killen menar allvar? I så fall ska jag ha den ett par dagar!

Klar faan det inte är allvar!! En snöskoter i sälen kostar 500kr/tim +bränsle!!!!

Har för mig att teknikens värld har räknat ut kr/mil på nån extrembil och det slutade på typ 200kr/mil...

3000 för en helg, ja nästan det kostar väl en Saab 9-5 på avis.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top