Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Meh, du hajjar juh ingenting, det är ju KUNGENS ferre! Skall hyra den direkct!Ninjaboy skrev:Med tanke på stavningen verkar han inte vara i körkortsåldern själv.![]()

Iceman1975 skrev:Frågan är bara hur man döljer hornen i pannan när man kommer dit och vill hyra den..![]()

Ninjaboy skrev:Det är väl ingen som tror att det är på riktigt? Har man råd med en Ferrari, dessutom av nyaste snitt, skulle man väl aldrig förnedra sig med att hyra ut den. Jag gissar på att en polare lagt in annonsen för att han ska bli nedringd.
H4 skrev:Han uppmuntrar kunderna att köra snabbt, titta här:
Den mittplaserade v8 på 420 hästkrafter ger enormt drag, och jag vågar nästan garantera att ingen kommer hinna med i rödljusen.
:kocko
McB skrev:Finns gott om Ferraris och liknande exklusiva bilar tillgängliga för uthyrning i Sverige. Dock brukar det vara något dyrare än i detta fallet. Dessutom kan inte annonsören stava till Ferrari, vilket tyder på lurendrejeri.
Snigelplaning, usch!ktmjacke skrev:..den gången fick dom "vattenplaning" på en väg som var helt täckt med sniglar(den levande sorten) o brakade in i ett utecafe..

Jag skulle tippa på att det är ett skämt, han kan ju som sagt inte ens stava till Ferrari.xtreme skrev:Någon som vet om killen menar allvar? I så fall ska jag ha den ett par dagar!
xtreme skrev:Någon som vet om killen menar allvar? I så fall ska jag ha den ett par dagar!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |