Ferrari FXX på SRW

Svane

Nu med cykel...
Gick med
12 May 2003
Hoj
På landvägen Columbus Capo, i skogen Scott Scale
Första och ända svenska exemplaret av nya Ferrari FXX provades av sin ägare på Sturup nu i november. Kolla in länken för ett on-board varv. Tycker du bilar e trist (trots 800 hk under huven) så tänk dig sitta på en hoj istället... Fick själv lite flashbacks från årets säsong :hihi GUTT såhär i vintermörkret! :tummenupp

mms://qstream-wm.qbrick.com/04755/ferrari/ferrari_high.wmv

15 mille och så känns den ändå slö om man jämför med att åka med en båge runt :D
Nä ush för bilar :fatta!

Bilen får ju aldrig en chans att sträcka ut sig!

Men jävligt snygg var den.

Tsunami skrev:
15 mille och så känns den ändå slö om man jämför med att åka med en båge runt :D
Nä ush för bilar :fatta!
Mjae den flyttar nog på sig runt SRW om han vill, men som sagt den kostar 15 mille och det vill man inte sätta i räcket.

Kurvmakaren skrev:
Det gick inte speciellt fort....

Fick inte riktig koll iom att de filmade både från kupén och utanför men har de inte klipp o haft sig så tar han sig runt på 1.12 det andra varvet, inte så illa pinkat...

Svane skrev:
Fick inte riktig koll iom att de filmade både från kupén och utanför men har de inte klipp o haft sig så tar han sig runt på 1.12 det andra varvet, inte så illa pinkat...

DTC-bilarna låg på 1.04 under sina första träningspass i våras....

Kurvmakaren skrev:
DTC-bilarna låg på 1.04 under sina första träningspass i våras....

Jo, det var klart inte träning-/tävlingsfart men ser man till att det var en provkörning tycker iaf jag att tiden var skaplig. Haha, rastar mig med över 8 sek/varv... :rofl Jaja, den tiden ska minskas under kommande sommar hoppas jag!! :banana

Svane skrev:
Jo, det var klart inte träning-/tävlingsfart men ser man till att det var en provkörning tycker iaf jag att tiden var skaplig. Haha, rastar mig med över 8 sek/varv... :rofl Jaja, den tiden ska minskas under kommande sommar hoppas jag!! :banana

du får inte ta tid i den gruppen du kör :fatta!

Nappe skrev:
du får inte ta tid i den gruppen du kör :fatta!
Klockren Nappe men Svane är som sagt oskyldig... "Nån" klockade honom på SRW, fråga inte mig vem det var. :rolleyes:
Sen kan man ju inte hjälpa att handen då o då slinter på "laptimern" som finns på Kawwan. Eller hur Svane... :tomten

Maverick_ou812 skrev:
Klockren Nappe men Svane är som sagt oskyldig... "Nån" klockade honom på SRW, fråga inte mig vem det var. :rolleyes:
Sen kan man ju inte hjälpa att handen då o då slinter på "laptimern" som finns på Kawwan. Eller hur Svane... :tomten

Jepp, så ÄR det! "Nån" klockade mig...
Slinta skulle jag aldrig göra, det är förbjudet o klocka, så e det... :tungan

Bah, funkar inte här heller :(

Edit; brandväggen.. FIFAN vilket ryt.. UNDERBAR :)

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back