Ferrari FXX på SRW

Svane

Nu med cykel...
Gick med
12 May 2003
Hoj
På landvägen Columbus Capo, i skogen Scott Scale
Första och ända svenska exemplaret av nya Ferrari FXX provades av sin ägare på Sturup nu i november. Kolla in länken för ett on-board varv. Tycker du bilar e trist (trots 800 hk under huven) så tänk dig sitta på en hoj istället... Fick själv lite flashbacks från årets säsong :hihi GUTT såhär i vintermörkret! :tummenupp

mms://qstream-wm.qbrick.com/04755/ferrari/ferrari_high.wmv

15 mille och så känns den ändå slö om man jämför med att åka med en båge runt :D
Nä ush för bilar :fatta!

Bilen får ju aldrig en chans att sträcka ut sig!

Men jävligt snygg var den.

Tsunami skrev:
15 mille och så känns den ändå slö om man jämför med att åka med en båge runt :D
Nä ush för bilar :fatta!
Mjae den flyttar nog på sig runt SRW om han vill, men som sagt den kostar 15 mille och det vill man inte sätta i räcket.

Kurvmakaren skrev:
Det gick inte speciellt fort....

Fick inte riktig koll iom att de filmade både från kupén och utanför men har de inte klipp o haft sig så tar han sig runt på 1.12 det andra varvet, inte så illa pinkat...

Svane skrev:
Fick inte riktig koll iom att de filmade både från kupén och utanför men har de inte klipp o haft sig så tar han sig runt på 1.12 det andra varvet, inte så illa pinkat...

DTC-bilarna låg på 1.04 under sina första träningspass i våras....

Kurvmakaren skrev:
DTC-bilarna låg på 1.04 under sina första träningspass i våras....

Jo, det var klart inte träning-/tävlingsfart men ser man till att det var en provkörning tycker iaf jag att tiden var skaplig. Haha, rastar mig med över 8 sek/varv... :rofl Jaja, den tiden ska minskas under kommande sommar hoppas jag!! :banana

Svane skrev:
Jo, det var klart inte träning-/tävlingsfart men ser man till att det var en provkörning tycker iaf jag att tiden var skaplig. Haha, rastar mig med över 8 sek/varv... :rofl Jaja, den tiden ska minskas under kommande sommar hoppas jag!! :banana

du får inte ta tid i den gruppen du kör :fatta!

Nappe skrev:
du får inte ta tid i den gruppen du kör :fatta!
Klockren Nappe men Svane är som sagt oskyldig... "Nån" klockade honom på SRW, fråga inte mig vem det var. :rolleyes:
Sen kan man ju inte hjälpa att handen då o då slinter på "laptimern" som finns på Kawwan. Eller hur Svane... :tomten

Maverick_ou812 skrev:
Klockren Nappe men Svane är som sagt oskyldig... "Nån" klockade honom på SRW, fråga inte mig vem det var. :rolleyes:
Sen kan man ju inte hjälpa att handen då o då slinter på "laptimern" som finns på Kawwan. Eller hur Svane... :tomten

Jepp, så ÄR det! "Nån" klockade mig...
Slinta skulle jag aldrig göra, det är förbjudet o klocka, så e det... :tungan

Bah, funkar inte här heller :(

Edit; brandväggen.. FIFAN vilket ryt.. UNDERBAR :)

Last edited:
Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...