Wizzard
Village Idiots MC
Seriöst att köra båda helt standard, för börjar man modifiera så faller testen då det alltid går att förbättra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Min bil är 10sek långsammare än en Ferrari575 Maranello runt ringen, tror du att du lyckas hänga på runt![]()
Vem sitter bakom ratten på respektive bil? Helt avgörande i mina ögon.
Så du menar att FÖRAREN har inverkan på hur snabbt ett fordon tar sig runt en bana?
Det verkar ju HELT otroligt!![]()
Det finns fina ducati, men fattigmansvariaterna får vara och du måste tydligen förolämpa folk för att känna dig häftig, men du spelar i fel division.
Min bil är 10sek långsammare än en Ferrari575 Maranello runt ringen, tror du att du lyckas hänga på runt![]()
Jag tror du missade poängen.
Vi *vet* att beamern är det bästa sedan skivad limpa, och att den gör 9or på strippen, etc, etc, etc.
Det räcker.
Som fan.
Du behöver inte skräpa ned varenda tråd du hittar med S1000RR-tjöt.
Porsche har haft det på alla standard 911 (och sedan även Boxster, Cayman och Panamera) de senaste 22 åren, så att det skulle vara något nytt eller att Bugatti skulle ha fått en massa uppmärksamhet för att de använt det håller jag inte riktigt med om.Men det nya är ju nu vingar som åker upp i högre hastigheter sedan bugatti lanserade deras Veyron ( vette fan om den var först men den fick ju mäst uppmärksamhet iaf). skulle jag få välja så blir det ju bilen alla dagar!!!
Jag är lite förvånad att bilen fick stryk på banan. Willow Springs är väl också en rätt knixig bana? Vad jag förstått verkar det inte sitta i förarna heller. Där ser man
För övrigt vore det sannerligen inget dåligt garage att ha![]()
kanske just för att det är så knixigt som hojen kan utnyttja sin smalhet och ta betydligt rakare racinglinje.
I en lång svepande kurva hade bilen ätit upp hojen![]()
Jag sitter här och funderar om nu 1198s är snabbare än en ferrari 458 runt en bana med ganska många och snäva svängar hur kan det vara möjligt att en mängd bilar kör snabbare runt nurburgring än det rekord som en galen tysk satte med sin RC30 på 80 talet jag tror det var 7,49! man tycker ju att den tiden borde ha förbättras avsevärt 20 år senare! bara en tanke![]()
kanske just för att det är så knixigt som hojen kan utnyttja sin smalhet och ta betydligt rakare racinglinje.
I en lång svepande kurva hade bilen ätit upp hojen![]()
Ok jag ska till ringen i sommar så det är bra att veta även om man kommer att köra lungt som tusanFör att nurburgring passar motorcyklar extremt dåligt med massvis av gupp och krön. Där man kan hålla stumt i bilen måste man pruta av med mc.
Okey, sorry!Men det är återigen hondan som är min "älskling" BMWn är det ingen feeling i, den är bara snabb så jag skulle idag inte rekommendera någon att köpa den.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|