Feminism

Alla kvinnor sitter på en förmögenhet, men det är få som inser det.:)
Det vet vi ju. Kvinnor är sjukt priviligerade som kan sälja sin kropp o gifta sig rikt.
Var väl längesedan vi konstaterade det.

Spillt på internet.

Ja, finns ju en anledning till varför 80% av uteliggarna är män...
Dom kunde inte gifta sig rikt?
Är det därför samma procenttal gäller för våldsamheter överlag? Frustration över att inte få :ligga ?

Spillt på internet.

Utom våld i hemmet menar du?

Utom i hemmet.
Och där är det väl så att fler av männen än kvinnorna som blir utsatta för våld även utsätter sin partner för våld?

Utom i hemmet.
Och där är det väl så att fler av männen än kvinnorna som blir utsatta för våld även utsätter sin partner för våld?

Det där lyckades jag inte dekryptera.

Men om du menar att fördelningen är hyfsat jämn, så precis.

Utom mot barn, där leder kvinnorna.

Ja, hon gör ju onekligen det, men är inte det liiiite som att dömma alla män efter 50 cent? :va

Nja, jag skulle vilja påstå att det är avsevärt mycket vanligare att kvinnor anspelar på sexualitet för att få uppmärksamhet/tjäna pengar, inget ont i det, ibland ger jag dom den uppmärksamhet dom vill ha, pengar tjänar dom dock sällan på mig.

Jag visste f.ö inte att 50c ansågs som någon sexsymbol som häller mjölk över sig i sina videos?

Feministerna är inte alls emot He Man, däremot Barbies (och alla andra kvinnliga dockors) osunda kroppsideal brukar trigga dom, Killar ska leva upp till HeMan, det bara är så.

Jag såg förövrigt någon feministorganisation som hade tagit fram en alternativ tjej-docka, fet och ful med pottfrisyr, problemet var att inga barn ville leka med den, samt att andra feminister klagade på att den saknade hår i armhålorna :rofl

Det där lyckades jag inte dekryptera.

Men om du menar att fördelningen är hyfsat jämn, så precis.

Utom mot barn, där leder kvinnorna.

Män som blir utsatta för våld utsätter i större utsträckning sin partner för våld.
De både tar och ger.

Jag orkar inte mera.

http://www.idrottensaffarer.se/kronikor/2016/07/anda-inte-jamlikhet

Argumenten är så jävla hjärndöda så jag vill skjuta mig själv.

En favorit:

"Men tittar man i tv-tablån nämns faktiskt inga tjejer överhuvudtaget utan bara de män som kommenterar."

Är det någon kvinnlig kommentator som inte blir nämnd med namn i tablån när namnen på kommentatorerna anges?

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...