Felskickade sms

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
http://www.felsms.com

mkt roligt, t.ex denna:
Till: Chefen
Sms: Fan pallade inte jobba i dag så jag sjukade ur mig. Kom över så köper vi en pizza och lirar Xbox.
Svar: Du skall vara på jobbet inom 30 minuter.

Själv har jag lyckats med följande,
tre polare va i thailand en vinter, en själv och två på en resa ihop, jag hade hört att en av de två bara gick och gnällde och ville hem till tjejen.
Efter att dom hade setts alla tre så messade jag den tredje och frågade "gick XXXX bara och lipade över sin jävla brud hela tiden eller?"

och japp visst skickade jag det till XXXX
:död

Last edited:
Jag skrev ett "lätt erotiskt" sms till en flickvän för en massa år sen, och råkade va lite för fumlig så det gick iväg till en lärare på högskolan istället. Som tur var va de på den tiden batterierna satt utanpå mobilerna, eller rättare sagt, man kunde få loss batteriet genom att bara lossa en spärr. Så jag slet fort som satan ur batteriet, jag vet fortfarande inte om det kom iväg eller inte, men den manlige läraren sa aldrig något iaf...

Jag skrev ett "lätt erotiskt" sms till en flickvän för en massa år sen, och råkade va lite för fumlig så det gick iväg till en lärare på högskolan istället. Som tur var va de på den tiden batterierna satt utanpå mobilerna, eller rättare sagt, man kunde få loss batteriet genom att bara lossa en spärr. Så jag slet fort som satan ur batteriet, jag vet fortfarande inte om det kom iväg eller inte, men den manlige läraren sa aldrig något iaf...

Fick du VG på tentan? :D

"Hoppas du får kuk" är väl en klassiker..

Fel SMS

Blev lite chockad när jag fick ett SMS som löd "Jag har sådant jävla morgonstånd som tjejen måste åtgärda, blir en timma sen till jobbet". Nu var det inte så kul att det var någon jag var chef över utan en helt okänd person i Solna (enligt Hitta). Jag svarade aldrig...

Tror inte jag skickat fel, inte något roligt iaf. Dock så fick jag ett sms från en polare som nog var avsett för dennes flickvän, vart först lite orolig när jag läste vad han hade för planer... :eek:

Skickar fel ganska ofta, när jag inte tittar på mobilen medan jag skriver/skickar.

Men den enda jag kommer ihåg sådär är ett svar till en kompis. På frågan "Vad gör du?" skulle jag svara "På väg in till stan och ska shoppa lite. Själv då?", men missade visst en bokstav, så det blev "På väg in till stan och ska pippa lite, själv då?"

Fick tillbaks typ "Vafan, sånt vill väl inte jag veta!" :)

Haha för några år sedan drog jag iväg världens snusksms till exet... Trodde jag... :tungan
För vad händer inte... Jo... Självklart d som man minst av allt vill ska hända. Slutar ju med att jag drar iväg messet till pappa istället eftersom han låg precis över exet i telefonboken.

Då blev d fart i benen vill jag lova... Tur man har en pappa som sover som en klubbad säl när han väl har somnat.. Lyckades leta fram luren å hann radera i sista sekund....:D
Glad man var över att man fortf bodde hemma då :tungan

Numera dubbelkollar jag ALLTID innan jag drar iväg ett liknande mess igen så att d verkligen hamnar hos rätt person. Vågar inte ens tänka tanken på hur han hade reagerat på mitt lilla mess ifall han hade hunnit läsa det :gnissla:va

................:D

Drog iväg "dirty, drog till krogen istället" i lördags te exet..."sorry, drog te krogen istället" skulle de stå, jävla telefonjävel...

Fick "God kuk önskar familjen Grönberg, blabla". Ringde och frågade hur många han hade skickat till, det var tydligen rätt många :D
Såg även att riksbögen hade gjort samma sak men där får det ju en mer skrämmande effekt :skrämd

Till: Johanna
Sms: Tror jag är bög. Jag kollar alltid lite extra på killar när jag är ute på nattklubbar, och när jag hade sex med Johanna kände jag inget men när jag hade det med Pontus var det bättre. Kanske bara en smaksak?
Svar: Skämtar du? Jävligt lågt isf. Dra åt helvete jävla bögäckel.

Förklaring: Skulle skicak ett skämt sms till min polare, men det hamnade hos min dåvarande flickvän. Hon dumpade mig en dag senare :P

Felsms.com

Tänk er att vara i Johannas "sits" :rofl

Fick ett SMS från någon okänd som löd:
"Hämtar du mig på stationen, framme 21:06. PUSS PUSS" eller nåt sånt, tiden kommer jag inte ihåg.

Jag svarade sanningsenligt:

Nej , jag sitter på krogen och tar en öl, du får fixa det själv.

Nästan omedelbart kom det ett nytt SMS lite smått irriterat.

"Men skärp dig, du får du hämta mig vid 9."

Jag svarade:

"Nej sa jag, jag sitter på krogen och tänker inte hämta dig, ta en taxi."

Då kom det ett skitsurt SMS i stil med:
Din jävel, nu ser du till att komma och möta mig bla bla...

Då var det dax för oss att gå så det sket jag i att svara på, sen ringde det från samma nummer flera gånger under kvällen men jag svarade inte, hade en misstanke om att personen i fråga var irriterad :mad:

Har ingen aning om vem det var och har inte hört något senare heller.

jag fick ett par sms från en tjej på jobbmobilen.. hon skrev nog till en väninna men bara oskyldigt.. arbetskamraten låna luren av mig och drog tillbaks ett skämt sms.. de va :död sen börja hon sms bomba mig o ringa mig och undra vem jag va och varför jag sms,a henne mm
riktig psykovarning. avtog till slut men de va jobbigt.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti