Felia

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Hur tänkte de nu?
Telia går ut med en text i rutan (digital bredbandstv) med en uppmaning om att starta om boxen för en uppdatering. Ja, då gör man ju det. Sekunden efter så kommer tanken att detta nog inte kommer att gå så bra. ALLA telias kunder läser meddelandet samtidigt, lagom efter middan fram på sena em och tidiga kvällen. Såklart brakar det ihop o ligger nere :mad: Visst, jag skulle kunna skaffa mig ett liv istället för att sitta o glo på tv men det vill jag inte :arsele, inte idag i alla fall idag vill jag glo på tv.
Tänk om någon tänkt efter lite, då skulle meddelandet kunna gå ut till:
- telefonummer i vissa intervaller
- boxers serienummer i intervaller
etc etc
Det finns säkert många alternativa lösningar så att inte ALLA starta om sina boxar samtidigt.
Sådär, då fick jag skrivit av mig i terapeftiskt syfte i alla fall, men visst är det mer synd om mig än om tjejer som måste betala tampongerna själv :D

Samma här, jag var dock inte så jävla dum att jag uppdaterade :7peta

Men jag tänker likförbannat ringa Felia och kräva kompensation för boxen blev så inihelvetes jävla slö och jag höll på att få över mina svärföräldrar då de skulle missa "Bonde söker fru" :brinnerup

Samma här, jag var dock inte så jävla dum att jag uppdaterade :7peta

Men jag tänker likförbannat ringa Felia och kräva kompensation för boxen blev så inihelvetes jävla slö och jag höll på att få över mina svärföräldrar då de skulle missa "Bonde söker fru" :brinnerup

Shit ... svärföräldrar e scary :skrämd
Då kom jag lindrigt undan.

jag startar om när den krisar annars får de va.. jag tycker dom 2-3 min de annars tar är för länge :tungan

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt