Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tysken skrev:Kan det vara girlangerna som är kassa?![]()
Tysken skrev:Min Ural Dnepr går lite taskigt på halvgas, låter "briiimbidibidibidi" ungefär. Vad kan det vara? Jag har nyligen bytt ljusstakarna så dom är schyssta. Kan det vara girlangerna som är kassa?![]()
Tysken skrev:Min Ural Dnepr går lite taskigt på halvgas, låter "briiimbidibidibidi" ungefär. Vad kan det vara? Jag har nyligen bytt ljusstakarna så dom är schyssta. Kan det vara girlangerna som är kassa?![]()
Wiseguy skrev:Det beror inte på att det är fredag kväll och priten flödar över och hojen blir sur ?

Tysken skrev:Måste man plocka av dom?![]()
sanntur skrev:Nää, vi brukar bara skjuta dom åt sidorna! Mest vänster, fast bara om dom e blå, så ingen tror man har nån politisk åsikt...

Yoshi_gixxeRR skrev:Du har väl inte glömt o smörja in sadeln med fet???
Du vet väl att den vanligaste orsaken till att det går taskigt i gasen e att det inte e välsmörjt![]()
Du kan även trä ett specialskydd på ljusstakarna (importeras från staterna) så brukar det gå MKT bättre
![]()
Lycka till![]()
.../Yoshi

Njaa, det optimala är att slipa ner kolven 5mm innan du startarTysken skrev:Är det lättare att köra in kolven då?![]()
Tysken skrev:Är det lättare att köra in kolven då?![]()
fireblade skrev:skulle tippa på 2:an eller 3:ans kolvuppstötarfjärder som börjar bli dåliga

Bara smörja in med valfett.fireblade skrev:skulle tippa på 2:an eller 3:ans kolvuppstötarfjärder som börjar bli dåliga
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |