Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
1. Sälj hojen = Likviditet, minskade utgifter och minskat riskmoment (skaderisk --> dyrt)
2. Ring alla ftg på Eniro.. Mackar, Ica, konsum, Lager, distributionsftg, rivningsfirmor etc..
3. Vad kan du? 20 år och arbetslös så har man ju sannolikt ingen civilexamen, men vad har du gjort tidigare och vilka jobb klarar du av? Bättre att ta ett skitjobb vilket som helst och sen söka mot vad man vill göra.. Mkt lättare att få in foten om man redan har ett jobb. De flesta är arbetslösa av en anledning!
Du kan väl fixa så att du får KAS.... tror det ligger på 4500:- /mån. Snacka med arbetsförmedlingen så får du veta var du ska vända dig... Men som så många andra säger, gå o knacka dörr så ska du se att om en vecka så är du anställd.
Annars så kan du ju hyra ut dig själv till svettiga tanter eller samla burkar.
Sökte lite om kas på nätet nyss och det står på en sida att det har upphört att gälla. Men ska leta vidare om det. Hade varit fint om jag i alla fall fick en 3000 att leva på. Väntar på att vara arbetslös i 3 månader för efter det så kan man få utbildningar erbjudna av arbetsförmedlingen som dem betalar åt en. Men det är en månad kvar till dess
Eehh, ett exempel! Vaktbolagen skriker ju efter behovsanställda så om du inte är straffad sedan innan så är det ju ett ganska säkert kort! Tror minimiåldern är 20! Go for it.. (plus att det är kanon att ha nattjobb, då kan du ju köra på dagarna)
Ja det hade vatt nåttVill ha ett jobb där jag arbetar på natten. Hatar att vakna på morgonen. men kan tänka mig att det är ätt så tråkigt och köra runder i det tysta dag ut o dag in
Att börja med att ljuga kanske inte är en långsiktig taktik.
Vill ha ett jobb där jag arbetar på natten. Hatar att vakna på morgonen. men kan tänka mig att det är ätt så tråkigt och köra runder i det tysta dag ut o dag in
Men för helvete era gnälliga apor han har ju inga pengar, ska han ut och leta jobb och leva på luft i två månader tills han får sin första lön? Gå på soc och säg att du ska ha pengar och sen fortsätter du söka. Det lär då vara mindre gnälligt folk socialen än det är på sporthoj.com i allafall.
Ja det hade vatt nåttVill ha ett jobb där jag arbetar på natten. Hatar att vakna på morgonen. men kan tänka mig att det är ätt så tråkigt och köra runder i det tysta dag ut o dag in
Men för helvete era gnälliga apor han har ju inga pengar, ska han ut och leta jobb och leva på luft i två månader tills han får sin första lön? Gå på soc och säg att du ska ha pengar och sen fortsätter du söka. Det lär då vara mindre gnälligt folk socialen än det är på sporthoj.com i allafall.
Han kanske borde ha låtit bli att säga upp sig innan han har hittat ett jobb han trivs med. Att man inte tycker att det är kul räcker inte som förklaring för mig i alla fall.
Om han säljer hojen så behöver han ju inte leva på luft. Jag vill inte betala för folks nöjen när de går arbetslösa för att de inte tycker att de har kul på jobbet.
Skulle va kul o veta hur många arbetsgivare som vill betala lön till sh folk som sitter på jobbet o gnäller på en arbetslös istället för o göra lite nytta. Eller e alla som gnällt lediga idag![]()
![]()
NU FICK JAG TILL DET VA![]()
![]()
Jag undrar hur många som hade följt sina egna råd i samma situation?
Jag har aldrig stött på någon som har kuskat runt bland alla firmor på orten och sedan fått ett jobb, och defintivt inte något bra jobb. Att jag sedan inte känner någon är ju inte samma som att det inte finns. Så min enkla fråga blir: Hur många av er som är så för-at företagsamma har fått jobb via denna metod?![]()
Jag är betald för att ha många bollar i luften, SH är bara en av dem...
Nu fick JAG till det va?
Jag säger upp mig direkt.Okej... jag fixar ett bankkonto ikväll så är de bara å sätta in stålarna där.
Sen får dom som behöver extra stålar skicka ett PM så fixar jag resten.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|