FastBikes filmerna

• Thread starter Thread starter Mr Hyde
  • Start date Start date

Mr Hyde

Guest
Har några rippar på datorn av bl.a. Mach 2 & 3 och gillar dom skarpt. Vill köpa dom på DVD, men var hittar jag dessa i sverige?

Iceman har endast Show 3 & 4 och dessa ska inte alls hålla samma klass som när bl.a. Frosty och Shakey var med. Är det någon som sett Show 3 & 4? Omdömme?

Någon som vet i vilken film dom testar 916, TLR och VTR?

Finns det en Mach 1 oxå?

Nedan ett klipp från Mach 2 för dom som inte sett filmen.

http://www.scigacz.pl/filmy/vid/czad/R1vsBUSA.mpg

Varför måste du köpa i sverige för...knappast billigast.

Kommer inte ihåg vad sidan hette men köp typ fastbikes eller superbike så finns det annonser att läsa sen är det bara att beställa.

Det där kunde lika gärna ha slutat med 2 döda förare, han på R.1.an verkade inte ha en aning om att Busan skulle passera till höger om honom...men vem väntar sig en omkörning så fort i den farten....

Finns några av filmera på PUB Megastore i Sthlm (eller om dom är slut går det att beställa) du kan köpa dom rakt över disk.

Det finns en del av dom på DC :rolleyes: också har en kompis kompis sagt.

Jag köpte en av filmerna från dom direkt, snabb leverans men tror det blev dyrare än att jag handlat från PUB skumt nog, dvs beställt där.

Jag har typ 4-5 st filmer och gillar dom skarpt.

Last edited:
Mr Hyde skrev:
Någon som vet i vilken film dom testar 916, TLR och VTR?

Tror det är en separat film, har den på datorn. kanske kan ladda upp den på cayles ftp :rolleyes:

Bra tips :tummenupp

För min del verkar dvdnorden vara smidigast. Har skickat ett mail till dom.
DUKE har faktiskt inte Mach-filmerna.

955i:
Vilka filmer har du? Är det några som liknar Mach-filmerna i upplägget?
Alltså att köra fort som fan på landsvägen och motorvägen.
Du har inte koll på i vilken film dom kör twinarna efter att ha varit på någon tävling i Frankrike?

Jensen:
Jag har också det klippet, men det är så jäkla bra att jag vill ha det på DVD också :Bugar

Mr Hyde skrev:
Bra tips :tummenupp

För min del verkar dvdnorden vara smidigast. Har skickat ett mail till dom.
DUKE har faktiskt inte Mach-filmerna.

Märkligt att jag då lyckades köpa flera fastbikes därifrån...plus att om du söker på duke:s hemsida så hittar du alla fastbikes filmer...men det kanske jag har drömt... :va

Dessutom tog det två dagar för dom att nå min brevlåda, det är ju rätt osmidigt...

Mr Hyde skrev:
Du har inte koll på i vilken film dom kör twinarna efter att ha varit på någon tävling i Frankrike?

Finns två filmer där de gör det, en heter bara "VTR vs. 916 vs. TLR" eller något liknande och en heter "How to pull wheelies and influence people" där de kör samma hojjar och även någon R1. "How to...." är den bästa. :tuttar

Börjar få lite klämm på FastBikes filmerna nu efter att ha kollat länkarna ni skickade.
Det finns ett helt gäng filmer som endast verkar finnas på VHS, tyvärr. Däribland twinfilmen jag vill ha.
(om alla filmer finns på DVD måste jag vara totalt blind för jag kan inte se dom)

Att jag helst beställer från Sverige är för att jag inte har något VISA el. liknande. Använder fortfarande ett gammalt hederligt Minuten-kort.

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back