Fast and furious biltöntar

åkte mot en nissan skyline. Lekte med den upp till 200 km sen fick jag och R1:an problem. Låg jämsides med den i 290 enligt mätaren på hojen

Råkade ut för en sån där Volvo-turbo fjant för 2 sommrar sen, han hade alla biltema-tillbehör på bilen t.o.m saftblandare på taket och flashiga blå grafics. Han skulle väl va ball för polaren han hade i bilen och blinkade med dom blå ljusenen och ville räjsa, han trodde väl att min sura ducce va en lätt match för hans chippade monster men det visade sig att han hade en suck. :confused:

IronMike skrev:
Eh jo fast, sen kan man sitta 4 pers i den senare å käka :corn - medan man hänger av en medioker :squid på boge, med lite klibbiga däck och coilover kit...

;)

Om man är en normalbyggd svensk vill man INTE sitta bak i en M3, eller någon 3-serie ens, med reservation för att jag inte åkt i senaste karossmodellen då. ..Möjligen kan man förvara ett par fjortistjejer i baksätet eller nåt.

BMW 3-serie är grymt överskattade bilar som jag knappt skulle ta i med tång ens.. men ett rekord kan man inte ta ifrån dom, nämligen dyraste försäkringspremien av alla bilar :) ..Man får ungefär samma mottagande av försäkringsbolagen om man försöker helförsäkra en M3 som man får med en R1'a :D

Back