Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Exup skrev:Haha,jag körde ner till Vallåkra nu förra helgen så blev jag omblåst av en M3 på E6an.Jag bestämde mej för att hänga på,absolut inga bekymmer,när han ÄNTLIGEN kommit upp i 250kmh så gick han till höger filen så jag kunde blåsa om.Såg bara tummen upp ifrån föraren![]()
Mr_Malossi skrev:kanske för att m3an är elektronisktspärrad till 250km/h![]()
Vänta bara till "räjset" börjar vid korvmojen, då har hojen inte mycket att komma med![]()
![]()
Vänta bara till "räjset" börjar vid korvmojen, då har hojen inte mycket att komma med![]()
![]()
![]()
dukewheelies skrev:Har du kört någon bil ens? :kocko
Mr_Malossi skrev:haha har du kört någon hoj?självklart har jag kört FLERA olika bilar
.. som sagt.. m3an vinner i allt utom 0 till maxfart och runt bana
![]()
Mr_Malossi skrev:haha har du kört någon hoj?självklart har jag kört FLERA olika bilar
.. som sagt.. m3an vinner i allt utom 0 till maxfart och runt bana
![]()
menar, m3an har inte så mkt o säga till om 0-300dukewheelies skrev:Vad menar du med "allt utom 0- till max fart"/ställer gärna upp på ett race med en m3:a om du vill .
Med både min bil och hoj,fast helst hoj då det var det vi diskuterade.![]()
Mr_Malossi skrev:menar, m3an har inte så mkt o säga till om 0-300Men resten är historisk utklassning
![]()
![]()
Mm. 3st 16åriga brudar i baksätet, vad mer kan man begära?dukewheelies skrev:Vaknade du sen?![]()
Mr_Malossi skrev:Mm. 3st 16åriga brudar i baksätet, vad mer kan man begära?vad fick plats på hojen nu igen *ler*
![]()
dukewheelies skrev:Du har väl aldrig kört hoj ens!![]()
Mr_Malossi skrev:menar, m3an har inte så mkt o säga till om 0-300Men resten är historisk utklassning
![]()
![]()
Mr_Malossi skrev:som sagt.. m3an vinner i allt utom 0 till maxfart och runt bana![]()
Mr_Malossi skrev:aprilia rs125 -02 36hk/114kg![]()
ja det har jag, och käärlek vid första ögonblicket. Angående prestanda borde ni fatta att jag inte var seriösSlappa skrev:Men då vinner den ju INTE i ALLT![]()
Hmm säg till när du har kört nån "riktig" hoj, 125:an räknas ju knappt även om den är reggad som motorcykel.
Förresten du som höjer M3:an till höjderna över ditt knarkrus har du någonsin provkört en M3?
Sen finns de ju en film på sporthoj servern där en gsx-r 750 kör ikapp mot en Bmw M3 och jag kan ju säga att bmw:en inte kör ifrån hojen direkt![]()
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |