Fast and furious biltöntar

polarn blev (nästan) avhängd av en sl55 E4 norrut mot sollentuna i förgår...han har en R1 -04 med lite godis o e ganska duktig på att köra....han kom i kapp men inte förbi....

Förstår inte diskussionen. Ska ni inte blanda in hästar, tåg och rymdraketer också, -känns ungefär lika relevant..

Uttrycket "biltönt" låter som något som en "hojtönt" skulle kläcka ur sig.

Ödmjuka hälsningar J.

Bifogat

• bike.jpg
    bike.jpg
    65.5 KB · Visningar: 127
Exup skrev:
Haha,jag körde ner till Vallåkra nu förra helgen så blev jag omblåst av en M3 på E6an.Jag bestämde mej för att hänga på,absolut inga bekymmer,när han ÄNTLIGEN kommit upp i 250kmh så gick han till höger filen så jag kunde blåsa om.Såg bara tummen upp ifrån föraren :tummenupp

kanske för att m3an är elektronisktspärrad till 250km/h :huvet
Vänta bara till "räjset" börjar vid korvmojen, då har hojen inte mycket att komma med :fyllisar :hihi

Mr_Malossi skrev:
kanske för att m3an är elektronisktspärrad till 250km/h :huvet
Vänta bara till "räjset" börjar vid korvmojen, då har hojen inte mycket att komma med :fyllisar :hihi

Mest bara lite funderingar över en superb M3as prestandasiffror,
Vad fixar den för tider ?
0-100 km/h
0-200 km/h
0-300 km/h
0-201 m
0-402 m

Tänkte på korvmojjsräjset då, korvmojjar står alltid på raksträckor nml.
:hihi

dukewheelies skrev:
Har du kört någon bil ens? :kocko

haha har du kört någon hoj? :rolleyes: självklart har jag kört FLERA olika bilar :tomten .. som sagt.. m3an vinner i allt utom 0 till maxfart och runt bana :tummenupp

Mr_Malossi skrev:
haha har du kört någon hoj? :rolleyes: självklart har jag kört FLERA olika bilar :tomten .. som sagt.. m3an vinner i allt utom 0 till maxfart och runt bana :tummenupp

Vad menar du med "allt utom 0- till max fart"/ställer gärna upp på ett race med en m3:a om du vill .
Med både min bil och hoj,fast helst hoj då det var det vi diskuterade. :rolleyes:

dukewheelies skrev:
Vad menar du med "allt utom 0- till max fart"/ställer gärna upp på ett race med en m3:a om du vill .
Med både min bil och hoj,fast helst hoj då det var det vi diskuterade. :rolleyes:
menar, m3an har inte så mkt o säga till om 0-300 :rolleyes: Men resten är historisk utklassning :yoparty :arsele

Last edited:
nä nu var det här inte lika roligt, utan ironi är ett ord som inte existerar på SH.com, godnatt :)

Denna tråden påminner mig om en polare till mig som har en M3 - 96:a.
han tyckte den var bäst i världen och skulle jämnt glänsa med den överallt!
sen drog jag han med min gamla FZR 600 från 92.
Då var han tyst :arsele

Mr_Malossi skrev:
menar, m3an har inte så mkt o säga till om 0-300 :rolleyes: Men resten är historisk utklassning :yoparty :arsele

Resten? Vad menar du egentligen...
Den är inte bäst 0-"maxfart" eller runt bana skrev du tidigare :va Vafan är den då bra på, förutom att posera vid korvkiosken med då...
Du får ursäkta mig men jag har nåt emot M3-or, måste vara att de till stor del ägs av personer som tror att det är supersportbilar. Kan ju nämna att jag aldrig "förlorat" mot en M3, trots att jag suttit i fordon som inte alls är lika uppstylade med vingar, japsutblås etc. :arsele

Mr_Malossi skrev:
som sagt.. m3an vinner i allt utom 0 till maxfart och runt bana :tummenupp

Men då vinner den ju INTE i ALLT :fatta!

Mr_Malossi skrev:
aprilia rs125 -02 36hk/114kg :tungan

Hmm säg till när du har kört nån "riktig" hoj, 125:an räknas ju knappt även om den är reggad som motorcykel.

Förresten du som höjer M3:an till höjderna över ditt knarkrus har du någonsin provkört en M3?

Sen finns de ju en film på sporthoj servern där en gsx-r 750 kör ikapp mot en Bmw M3 och jag kan ju säga att bmw:en inte kör ifrån hojen direkt :)

Slappa skrev:
Men då vinner den ju INTE i ALLT :fatta!

Hmm säg till när du har kört nån "riktig" hoj, 125:an räknas ju knappt även om den är reggad som motorcykel.

Förresten du som höjer M3:an till höjderna över ditt knarkrus har du någonsin provkört en M3?

Sen finns de ju en film på sporthoj servern där en gsx-r 750 kör ikapp mot en Bmw M3 och jag kan ju säga att bmw:en inte kör ifrån hojen direkt :)
ja det har jag, och käärlek vid första ögonblicket. Angående prestanda borde ni fatta att jag inte var seriös :7peta en m3a har knappast något att säga till om.. Det får även den mest m3-älskaren ge vika för :hihi
ps, men se filmerna jag länkade och njuuut :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar