Fast and furious biltöntar

polarn blev (nästan) avhängd av en sl55 E4 norrut mot sollentuna i förgår...han har en R1 -04 med lite godis o e ganska duktig på att köra....han kom i kapp men inte förbi....

Förstår inte diskussionen. Ska ni inte blanda in hästar, tåg och rymdraketer också, -känns ungefär lika relevant..

Uttrycket "biltönt" låter som något som en "hojtönt" skulle kläcka ur sig.

Ödmjuka hälsningar J.

Bifogat

• bike.jpg
    bike.jpg
    65.5 KB · Visningar: 127
Exup skrev:
Haha,jag körde ner till Vallåkra nu förra helgen så blev jag omblåst av en M3 på E6an.Jag bestämde mej för att hänga på,absolut inga bekymmer,när han ÄNTLIGEN kommit upp i 250kmh så gick han till höger filen så jag kunde blåsa om.Såg bara tummen upp ifrån föraren :tummenupp

kanske för att m3an är elektronisktspärrad till 250km/h :huvet
Vänta bara till "räjset" börjar vid korvmojen, då har hojen inte mycket att komma med :fyllisar :hihi

Mr_Malossi skrev:
kanske för att m3an är elektronisktspärrad till 250km/h :huvet
Vänta bara till "räjset" börjar vid korvmojen, då har hojen inte mycket att komma med :fyllisar :hihi

Mest bara lite funderingar över en superb M3as prestandasiffror,
Vad fixar den för tider ?
0-100 km/h
0-200 km/h
0-300 km/h
0-201 m
0-402 m

Tänkte på korvmojjsräjset då, korvmojjar står alltid på raksträckor nml.
:hihi

dukewheelies skrev:
Har du kört någon bil ens? :kocko

haha har du kört någon hoj? :rolleyes: självklart har jag kört FLERA olika bilar :tomten .. som sagt.. m3an vinner i allt utom 0 till maxfart och runt bana :tummenupp

Mr_Malossi skrev:
haha har du kört någon hoj? :rolleyes: självklart har jag kört FLERA olika bilar :tomten .. som sagt.. m3an vinner i allt utom 0 till maxfart och runt bana :tummenupp

Vad menar du med "allt utom 0- till max fart"/ställer gärna upp på ett race med en m3:a om du vill .
Med både min bil och hoj,fast helst hoj då det var det vi diskuterade. :rolleyes:

dukewheelies skrev:
Vad menar du med "allt utom 0- till max fart"/ställer gärna upp på ett race med en m3:a om du vill .
Med både min bil och hoj,fast helst hoj då det var det vi diskuterade. :rolleyes:
menar, m3an har inte så mkt o säga till om 0-300 :rolleyes: Men resten är historisk utklassning :yoparty :arsele

Last edited:
nä nu var det här inte lika roligt, utan ironi är ett ord som inte existerar på SH.com, godnatt :)

Denna tråden påminner mig om en polare till mig som har en M3 - 96:a.
han tyckte den var bäst i världen och skulle jämnt glänsa med den överallt!
sen drog jag han med min gamla FZR 600 från 92.
Då var han tyst :arsele

Mr_Malossi skrev:
menar, m3an har inte så mkt o säga till om 0-300 :rolleyes: Men resten är historisk utklassning :yoparty :arsele

Resten? Vad menar du egentligen...
Den är inte bäst 0-"maxfart" eller runt bana skrev du tidigare :va Vafan är den då bra på, förutom att posera vid korvkiosken med då...
Du får ursäkta mig men jag har nåt emot M3-or, måste vara att de till stor del ägs av personer som tror att det är supersportbilar. Kan ju nämna att jag aldrig "förlorat" mot en M3, trots att jag suttit i fordon som inte alls är lika uppstylade med vingar, japsutblås etc. :arsele

Mr_Malossi skrev:
som sagt.. m3an vinner i allt utom 0 till maxfart och runt bana :tummenupp

Men då vinner den ju INTE i ALLT :fatta!

Mr_Malossi skrev:
aprilia rs125 -02 36hk/114kg :tungan

Hmm säg till när du har kört nån "riktig" hoj, 125:an räknas ju knappt även om den är reggad som motorcykel.

Förresten du som höjer M3:an till höjderna över ditt knarkrus har du någonsin provkört en M3?

Sen finns de ju en film på sporthoj servern där en gsx-r 750 kör ikapp mot en Bmw M3 och jag kan ju säga att bmw:en inte kör ifrån hojen direkt :)

Slappa skrev:
Men då vinner den ju INTE i ALLT :fatta!

Hmm säg till när du har kört nån "riktig" hoj, 125:an räknas ju knappt även om den är reggad som motorcykel.

Förresten du som höjer M3:an till höjderna över ditt knarkrus har du någonsin provkört en M3?

Sen finns de ju en film på sporthoj servern där en gsx-r 750 kör ikapp mot en Bmw M3 och jag kan ju säga att bmw:en inte kör ifrån hojen direkt :)
ja det har jag, och käärlek vid första ögonblicket. Angående prestanda borde ni fatta att jag inte var seriös :7peta en m3a har knappast något att säga till om.. Det får även den mest m3-älskaren ge vika för :hihi
ps, men se filmerna jag länkade och njuuut :tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa