Fartkameror i GPS

Jag har inte fått gps:en att fungera så att den varnar för kamerorna än. :gnissla
Vet inte hur jag ska få det heller, ja allt är installerat & finns i handdatorn... :huvet
 
Jag hittar inte heller funktionen, men jag har sett den nånstans förut. Det är troligen nån inställning i "sök waypoints". Där ska man kunna ange vid vilket avstånd den varnar. :va

(jag har en Garmin 60CS)
 
Jag installerade det i min handdator (som har tom-tom gps installerat) i inställningarna på tom-tom,
så kunde man kryssa i att den skulle visa extra waypoints & vid vilket avstånd men det funkade inte ändå... :gnissla
 
Ghost skrev:
Vore kul om den hittade NÅGON endaste... *muttrar*

Provad i handdator med GPS idag. Använder TomTon Navigator 2. Det funkar kanonbra, skåpen syns på kartan och man kan få akustisk varning valfri tid innan skåpet passeras.
 
Garmins 60-serie kan endast ha larm på tio punkter (med 360 graders varning runt varje punkt).

Det finns väl någon enstaka GPS som kan ha några fler larm, den enda GPS som kan hantera hastighetskameror med larm, åt rätt riktning, är Road Angel. Men den är specialutvecklad för det.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top