Fartdåre-bakom-ratten-testet...

102 poäng

Fast fråga 5 svar B tyckte jag var lite konstig/are

"När folk inte följer trafikreglerna och har vett och hyfs i trafiken"

Du fick 231 rätt av 300 möjliga

Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker.

Det otroliga är att om man kryssar för allt som INTE handlar om bilkörning så är man BÄST i trafiken...... :va

Man ska alltså skita i att man kör och konsentrera sej på "vackra träd" och titta på "dom fina husen" då är man en bra bilförare enl. expressen.se ????

Undrar vart dom har fått denna information/fakta ifrån eller är det nån på redaktionen som inte innehar körkort som skrivit frågorna?

Jag tror jag svarar för 99% av alla trafikanter i sverige att inte man blir lugn av att hamna bakom någon som ligger 20km/t under begränsning.

Det är inte fakta utan min tanke.:confused:

Last edited:
Du fick 271 rätt av 300 möjliga

Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker.

Du fick 191 rätt av 300 möjliga

Fan va rätt dem har...kortet rök nämligen igår...imponerande test...

Jävla dumheter ... 140 om jag tänker att jag är på mitt allra snällaste trafikhumör och fyller i därefter ...

Du fick 82 rätt av 300 möjliga

Finns du på riktigt? Du är en otroligt laglydig och lugn förare.

:yoparty:rolleyes:

jag fick 73 rätt

Finns du på riktigt? Du är en otroligt laglydig och lugn förare.

171...... hmmmmmm de lustiga är att dom överväger att dra mitt körkort just i detta nu.......länsstyrelsen ska bara bestämma sig.......känns jobbigt,,,

Vansinnigt tråkigt test.
Fick 171 poäng och är tydligen en fartdåre. Bara för att jag inte har termos med mig i bilen och tar en fika så fort det blir en bilkö.

Ääh, skitsnack!

Du fick 171 rätt av 300 möjliga

lol..
testet ljuger!
cp expressen :mad:

142 - fartdåre. Men ja anser att puckon som sitter å dricker kaffe å ägnar uppmärksamheten på hus, vyer å träd är farligare!

Last edited:
Du fick 131 rätt av 300 möjliga

Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker

Måste ju vara något fel på detta test ju :arsele

Du fick 211 rätt av 300 möjliga

Opps, he he......

Du fick 191 rätt av 300 möjliga

Jag vill ju inte bli av med kortet:confused:får börja pimpla kaffe och kolla på fåglar när jag kör istället så löser sig allt:).....NOT!!!!

Back