Farsan ska köpa ninja!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
...

Asså kom igen, om nån som e över tjugo skulle skrivit dom sakerna jag nyss gjorde skulle ni bara skrivit saker som : hahaha, skitkul osv. osv, det finns till och med en bild på en annan moddel i bildarkivet (som en vuxen gjort) under annat, gå och kritisera den istället, istället för att hacka på mindre! :kocko

Abel skrev:
Asså kom igen, om nån som e över tjugo skulle skrivit dom sakerna jag nyss gjorde skulle ni bara skrivit saker som : hahaha, skitkul osv. osv, det finns till och med en bild på en annan moddel i bildarkivet (som en vuxen gjort) under annat, gå och kritisera den istället, istället för att hacka på mindre! :kocko
Hade du postat i rätt forum (off-topic-forumet) så är det möjligt att ingen hade hackat på dig. MEN DU HAR POSTAT I RACINGFORUMET. Det är helt enkelt fel forum för hobbymodeller.

Pricken över I:et...fel forum. Jag gråter fan av skratt. Bästa hittills...*snyft* Så totalt fel...
Ok, nu är jag klar.

Sorry dÅ!!!!

Vafan prickar över i hit och dit, men det är mänskligt att fela, det märks att det gick snett när gud eller nån skapade ER, för det ser ut som att ni bara har detta i huvet:

Bifogat

Abel, grattis till att du blir bannad om du skickar in ytterligare ett inlägg i samma klass.

äh! jag orkade inte vänta på hans omogna inlägg... han åkte ut! Och tråden är låst.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back