Farsan ska köpa ninja!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
...

Asså kom igen, om nån som e över tjugo skulle skrivit dom sakerna jag nyss gjorde skulle ni bara skrivit saker som : hahaha, skitkul osv. osv, det finns till och med en bild på en annan moddel i bildarkivet (som en vuxen gjort) under annat, gå och kritisera den istället, istället för att hacka på mindre! :kocko

Abel skrev:
Asså kom igen, om nån som e över tjugo skulle skrivit dom sakerna jag nyss gjorde skulle ni bara skrivit saker som : hahaha, skitkul osv. osv, det finns till och med en bild på en annan moddel i bildarkivet (som en vuxen gjort) under annat, gå och kritisera den istället, istället för att hacka på mindre! :kocko
Hade du postat i rätt forum (off-topic-forumet) så är det möjligt att ingen hade hackat på dig. MEN DU HAR POSTAT I RACINGFORUMET. Det är helt enkelt fel forum för hobbymodeller.

Pricken över I:et...fel forum. Jag gråter fan av skratt. Bästa hittills...*snyft* Så totalt fel...
Ok, nu är jag klar.

Sorry dÅ!!!!

Vafan prickar över i hit och dit, men det är mänskligt att fela, det märks att det gick snett när gud eller nån skapade ER, för det ser ut som att ni bara har detta i huvet:

Bifogat

Abel, grattis till att du blir bannad om du skickar in ytterligare ett inlägg i samma klass.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret