Far Cry

R1 Uffe skrev:
vad fungerar inte, har du bin & que filer så fungerar inte spelet, du måste ha spelet på RAR filer.........

PAcka upp första rar filen, då kommer du få en mapp. Starta Deamontools & leta upp mappen & installera.

Får testa det ikväll då. :tummenupp

R1 Uffe skrev:
vad fungerar inte, har du bin & que filer så fungerar inte spelet, du måste ha spelet på RAR filer.........

PAcka upp första rar filen, då kommer du få en mapp. Starta Deamontools & leta upp mappen & installera.

.bin funkade perfekt för mig..... :tummenupp

Gixxer-Anders skrev:
.bin funkade perfekt för mig..... :tummenupp

OK, jag & 2 andra polare hade problem med olika bin filer, jaja, det är väl vi som har tummen nånstans & INTE VET HUR MAN GÖR

Det kan till och med vara så illa att det cirkulerar filer som e "käsa"...testa att dra om den cd:n som inte funkar...!

...Själv sitter jag på ett 9600 PRO...o det funkar alldeles utmärkt! Kanske ska skaffa ett bättre grafikkort? Blir det svårare då?...Det tog en helg att klara när jag körde på det näst svåraste... :tungan Kanske jag som är spel-skadad! :3freak

/KaliZ

KaliZ skrev:
Det kan till och med vara så illa att det cirkulerar filer som e "käsa"...testa att dra om den cd:n som inte funkar...!

...Själv sitter jag på ett 9600 PRO...o det funkar alldeles utmärkt! Kanske ska skaffa ett bättre grafikkort? Blir det svårare då?...Det tog en helg att klara när jag körde på det näst svåraste... :tungan Kanske jag som är spel-skadad! :3freak

/KaliZ

Hehe, man kör ju klart på det svåraste direkt, man orkar inte spela om hela spelet senare bara för att man ädrat svårighetsgrad.

Flyter kanon på min dator med 256mb-ram samt Geforce fx5200 128mb. Polaren ha värsta datorn och jag har inte sett grymmare spel någonsin när det gäller grafik. Men det utvecklades ju först som en paradis ö till en mässa därav att allt är så fint.

R1 Uffe skrev:

Men kunde du inte sagt det lite tidigare. Varför är det så¨? Jag laddade hem alla BIN filer och fann att då såklart när spelet var installerat så saknades diverse filer, och patchen (v1.1) gick inte att installera. What's going on!?

Det är det som är problemet med DC++ - det cirkulerar en massa skit som är fejk och/eller inte funkar ordentligt. Tur man har pålitliga FTP-kontakter i USA där man kan tanka hem 74x50MB dev-frcry.r** och få ut en DVD-iso :) Behövde inte ens bränna den.

Jag har senaste versionen nu. Får spelet att starta även efter att uppgraderat till v1.1, men nu så fuckar det sig i spelet. När spelet ska till att laddas så stannar det på den där "procentbaren" (eller vad det är.. mass ser en bild på djungel ovanför iaf). Stannar kanske 1/5 in i laddningen och jag märker när jag tar CTRL ALT DEL för att stänga av spelet att det kommit upp en "Critical Error" display. Det stannar såhär varje gång på samma ställe.

Orka installera om? suck.. tog ju en evighet...

Står såhär i loggen för spelet:

------------------------------------------CRYSOUND VERSION=3.610000
CRYSOUND Driver: Primär ljuddrivrutin
Total number of channels available: 256
Set speaker mode stereo
Font initialization
AI initialization
Entity system initialization
Initializing Animation System
CPU capabilities: FPU VME DE PSE TSC MSR PAE MCE CX8 SEP MTRR PGE MCA CMOV PAT PSE-36 MMX FXSR SSE 3DNow! ok
Initializing 3D Engine
Removing lights ...
Deleting visareas ...
Deleting terrain ...
ObjManager shutdown ...
Initializing Script Bindings
<CRITICAL ERROR>
Exception: 0xC0000005, at Address: 0x001B:0x30050D46
Exception Code: 0xC0000005
Exception Addr: 0x001B:0x30050D46
Exception Module: <Unknown>
Exception Description: Attempt to read from address 0x00000050

The memory could not be "read"
=============================================================================
2) function=0x30050D46
1) function=0x0
=============================================================================

Min version tog ca 1 min att starta, var ungefär som det hängde sig med men efter ca 1 min hoppade det igång.

även det här står...

Lua cvar: (ui_TriggerWidgetEvents,1)
Loading system configuration
ERROR: can't create the archive "c:\program\far cry\fcdata\localized\english.pak"=="c:\program\far cry\fcdata\localized\english.pak": error IO_FAILED (code 1) in ZipDir::CacheFactory::New at .\ZipDirCacheFactory.cpp:38. Cannot open file in binary mode for reading, probably missing file.
Localized language content(english - FCData/Localized/english.pak) not available or modified from the original installation.
ERROR: can't create the archive "c:\program\far cry\fcdata\localized\english1.pak"=="c:\program\far cry\fcdata\localized\english1.pak": error IO_FAILED (code 1) in ZipDir::CacheFactory::New at .\ZipDirCacheFactory.cpp:38. Cannot open file in binary mode for reading, probably missing file.
Opening pack file c:\program\far cry\fcdata\ccgf_cache.pak
Opening pack file c:\program\far cry\fcdata\objects1.pak
Opening pack file c:\program\far cry\fcdata\scripts1.pak
Opening pack file c:\program\far cry\fcdata\shaders1.pak
Opening pack file c:\program\far cry\fcdata\textures1.pak

Therudeboy skrev:
Min version tog ca 1 min att starta, var ungefär som det hängde sig med men efter ca 1 min hoppade det igång.
Som sagt, det blir ett s.k "Critical error" och fortsätter inte ladda.. :(

Jag kan berätta att min dator är...
P4 2,4GHz
512MB RAM
80GB HDD
Ge-Force 4 Ti4200 128MB

OCH BATTLEFIELD LAGGAR FAAAAAST!!!!!!! :huvet :mad: :4skrika :6surkart

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...