Azash
Ny medlem
Om ni inte testat det så gör det för fan, lätt ett av de bästa shoot em up spelen på länge. (kräver iofs en stabil dator)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NEJ, men ett kärnkraftvärk till dator/graffakort behövs om man ska ha riktigt häftiga detaljerAzash skrev:kräver iofs en stabil dator)
R1 Uffe skrev:NEJ, men ett kärnkraftvärk till dator/graffakort behövs om man ska ha riktigt häftiga detaljer
Plåtniklas skrev:Ett x800 funkar nog.![]()
Skalman skrev:9800pro funkar kalas på min sura 1,6GHzareÅtminstone så länge man undviker alltför fläskig antialias...
Azash skrev:Om ni inte testat det så gör det för fan, lätt ett av de bästa shoot em up spelen på länge. (kräver iofs en stabil dator)
Knappast, det ær bara att køra.Plåtniklas skrev:Jag sitter med ett GeForce 4 Ti4600 så jag kan glömma Far Cry.![]()
Biifer skrev:Jag kan inte spela på min dator, den klara inte ens spela musiken...
2,4ghz
1024ddr-ram
G-force4 MX någonting

Fluxir skrev:du har nå fel på din dator...
då ja sitter med:
P4, 2,0Ghz
512Mb RDRAM
nVidia GeForce Ti4600
å det flyter utan nåra probs alls.
Plåtniklas skrev:Jag sitter med ett GeForce 4 Ti4600 så jag kan glömma Far Cry.![]()
då ja sitter med:
P4, 2,0Ghz
512Mb RDRAM
nVidia GeForce Ti4600
funkar bra på högsta inställningarna på min pentium 4 3.4 ghz 1 gb ddram och radeon 9800 xtR1 Uffe skrev:NEJ, men ett kärnkraftvärk till dator/graffakort behövs om man ska ha riktigt häftiga detaljer

då ja sitter med:
P4, 2,0Ghz
512Mb RDRAM
nVidia GeForce Ti4600
eisbaer skrev:Mmm, eller så beror det på att ditt kort är dubbelt så snabbt som hans?
Plåtniklas skrev:Här har jag spenderat 45 minuter på att ärligen tankat ner Far Cry och så får jag det inte att fungera? WTF?![]()
vad fungerar inte, har du bin & que filer så fungerar inte spelet, du måste ha spelet på RAR filer.........Plåtniklas skrev:Här har jag spenderat 45 minuter på att ärligen tankat ner Far Cry och så får jag det inte att fungera? WTF?![]()
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|