Faorit pizza!

Gå till Cyrano på Prinsgatan och beställ vilken pizza som hellst, eller pizzan "Tre Fromage" från Götas vid Mariaplan. :fakta

gladh

gladh skrev:
Gå till Cyrano på Prinsgatan och beställ vilken pizza som hellst, eller pizzan "Tre Fromage" från Götas vid Mariaplan. :fakta

gladh

Ahhhh.... cyrano....... Lite dålig bakfyllestämpel på de pizzorna dock. En hemkörd med 2l cola från etna är en kulinarisk fullträff på söndagen....

Opera! klart det ska vara tonfisk! Gärna med lite kebabsås på :tummenupp

Motardpizza på Tolvans (SM Special) i Jönköping. Kebabkött, pommes, sås, isbergssallad, tomat och utan lök. :tummenupp

Otroligt meningslös tråd. Jävligt gammal oxå.
Men faktiskt så tycker jag att PizzaHut har vettiga pizzor. Värdelös service och dyrt men gott.

rougie skrev:
Tror jag inte på :D

Om man viker ett A4 48 gånger kommer man till månen, iof går det inte att vika mer än 8 gånger, men i teorin alltså :fakta
6 gånger :mattias

Jag kör på envanlig Vesuvio med salami på

Gummi skrev:
Haha okej, jag kanske överdrev lite dåra... men den är minst vikt 8 gånger :rolleyes:

Ok .. om vi förutsätter att den är åtminstone en centimeter tjock ovikt så kommer du ha problem när du bär hem pizzan som nu blivit 2,5 meter tjock! :hihi

Min favvopizza e den som levereras av bruden i knät på mig när hon försöker deepthroata mig :tungan

Har haft lite svårt att äta kvarterskrogspizza sen jag upptäckte Därmedpasta. Även om en kebabpizza slinker ner kungligt på bakfyllan så föredrar jag Därmedpastas Parmapizza. Tjock botten (såklart), färsk tomat, parmaskinka, mozarella, ruccola. Kanske lite fjolligt men fruktansvärt gott.

ktmjacke skrev:
Min favvopizza e den som levereras av bruden i knät på mig när hon försöker deepthroata mig :tungan

Hmm...den visualiseringen hade jag klarat mig utan.

Padde skrev:
Valentino --> Kebab Pizza mild-sås utan lök!

:tummenupp :tummenupp

Japp, den pizzan brukar du alltid avnjuta hemma hos mig. :hihi

Själv så är det valentino --> Kebabpizza utan lök o utan svamp med MYCKET stark sås.

Solid snake skrev:
Japp, den pizzan brukar du alltid avnjuta hemma hos mig. :hihi

Själv så är det valentino --> Kebabpizza utan lök o utan svamp med MYCKET stark sås.

Ja, det börjar bli en vana.

Dock blev jag inte så glad när han på valentione frågade oss om han kunde prova våra MOPPAR!

Hahahaha! Jag har ingen moppe! :4skrika

Padde skrev:
Ja, det börjar bli en vana.

Dock blev jag inte så glad när han på valentione frågade oss om han kunde prova våra MOPPAR!

Hahahaha! Jag har ingen moppe! :4skrika

Han frågade ju om han fick pröva DIN moppe, han vet ju att min e mc, för min ser mer ut som en mc än din. :rolleyes:

Han trodde väl att du körde moppe då du beställde kebabpizza med mild sås och utan lök, det är ju inte lite fjunigt. :hihi :tungan

Åh, en Babylon special med pommes på pizzeria Babylon i Eksjö funkar. :fart

ktmjacke skrev:

Märkligt att du sa det. Jag såg nämligen just en exakt likadan scen på en filmsnutt här hemma.

Orion i hässelby Kebabpizza! eller Ubåt!

Be aldrig om extra vitlökssås på orions kebabpizza by the way :skrämd

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...