Faorit pizza!

Jonas24

Ny medlem
Gick med
21 May 2003
Hoj
VFR750-94
Har inte varit hemma pa ett ar nu o tro mig det e inget mindre an ett storskaligt lidande att inte fa satta huggtanderna :crash i en fettdrypande "svensk" pizzarackare. Ska ringa lokala pizzerian fran flygplatsen i kopenhamn sa det bara e o hamta den rykande harligheten nar man kommer in till stan. Personliga favoriter?? Sjalv maste jag nog saga mexaren "Azteka" me tzatsiki. uj uj uj inga daliga grejer. Kraver dock en valanpassad mage om man inte amnar gora raketstart pa skitan dan efter. El toro me bearnaise pissar ju inte pa sig den heller.

Eder Jonas

Favvo pizza

Bästa pizzan jag har ätit var i Södra Sandby marcos special hette den den va kanon.

Jag måste säga "Tallen special" från våran lokala pizzeria.
Mumsmumsmums :tummenupp

PAN PIZZA extra tjockt bröd, valfri pålägg:

-tomat
-ost
-skinka
-räkor
-tonfisk
-krabba
-musslor
-oxfilé
-vitlöksås
-jalapeños
-hotmix-krydda

och en står skål sallad från Carreras Pizzeria här i stan. Har handlat där sen jag var 12 och tänker inte byta :tummenupp

Om jag inte vill vara jobbig säger man bara det vanliga och får en Carrera special med extra vitlök :)

750RR

Tacka vet jag Birkastans pizzeria i sthlm. Där får man stooora pizzor :tummenupp

"Piccolo Angelo" vid Hornstull har jordens största pizzor! Dra dit och käka om ni har vägarna förbi.. rekommenderas varmt!
Tar man med sig pizzan hem så är den vikt 48 gånger för att få plats i kartongen :)

Favoriter förövrigt är väl Mexicana, quattro eller calzone med extra allt...

säger bara pizzeria tre kronor med pizzan tre kronor
vanlig kebabpizza men mend pommes isbersgssallad o tomat o vitlökssås o extra allt...gottgott...

ät där ifall ni åker till bike meet...
(ligger i gnosjö)

Bästa pizzan :zpy På en fest i Göteborg.Hemkört o fruktsoda med lita blå curaso i.Fin fin färg blev det :eek: :crash :zpy Jag kunde inte låta bli :D :D :D :rolleyes:

Gummi skrev:
"Tar man med sig pizzan hem så är den vikt 48 gånger för att få plats i kartongen :)

Tror jag inte på :D

Om man viker ett A4 48 gånger kommer man till månen, iof går det inte att vika mer än 8 gånger, men i teorin alltså :fakta

Pizza Ferrara i Stureby ta en Indiana utan lök(oxfile o beanaise) och känna lugnet med de lokala alkisarna(gärna på en lördag innan V65)...

Tack för den tråden :tummenupp kom just på att det är hur länge sen som helst sen jag åt en pizza.
Får hugga en direkt.

Blir nog en båtpizza, för att få med så mycket drypande fett som möjligt i båten.

Tomat, ost, oxfilé, annans, f.paprika, lök, béarnaisesås.
Först frågar man dock lite fint hur det är med oxfilen för dagen.
Varierar mkt i kvalitet.

Göteborgs special men vitlök på Herkules Pizzeria slår allt!!!! Mums! Mums! Mums!!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp :bow :bow :bow :bow :bow :bow

rougie skrev:
Tror jag inte på :D

Om man viker ett A4 48 gånger kommer man till månen, iof går det inte att vika mer än 8 gånger, men i teorin alltså :fakta

Haha okej, jag kanske överdrev lite dåra... men den är minst vikt 8 gånger :rolleyes:

En Hawaii med tonfisk och vitlökssås+börnoutsås, kanske extra skinka åxå.

///Hansson

Super kebab pizza, var som helst i vår lilla håla... som en kebabpizza fast men pommes, isbergssallad, tomat o lök på... :)

Annars en picasso... kebabpizza med annanas o bjarnesås.

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...