Fantasy Fireblade (Elmia)

À va tråkigt. Hoppas grabben klarar sig. Verka vara rätt allvarliga skador.

Hej alla,

Förra lördag visa sig vara vägens slut för min kära Fantasy! Jag befann mig utomlands och nyheterna kom senare, men jag förstog mig inte riktigt på hur det hade gott till. Faktum är att jag sålde den för några veckor sedan och det är den nya ägaren som har råkat illa ut. Jag förstår oron bland bekanta att det kunde har varit jag som hade vurpat och tackar för all uppvaktning pga det! Hojar kommer jag att köpa/bygga många fler, men ingen kan köpa liv! Just nu är sorgen över fantasy bladen ovesäntlig och alla
Tankar riktas mot förarens hälsa och hans familj.

Livet är skört!
Q-ster

Hej alla,

Förra lördag visa sig vara vägens slut för min kära Fantasy! Jag befann mig utomlands och nyheterna kom senare, men jag förstog mig inte riktigt på hur det hade gott till. Faktum är att jag sålde den för några veckor sedan och det är den nya ägaren som har råkat illa ut. Jag förstår oron bland bekanta att det kunde har varit jag som hade vurpat och tackar för all uppvaktning pga det! Hojar kommer jag att köpa/bygga många fler, men ingen kan köpa liv! Just nu är sorgen över fantasy bladen ovesäntlig och alla
Tankar riktas mot förarens hälsa och hans familj.

Livet är skört!
Q-ster

Föraren liv är kritiskt men stabilt. Hans bror ringde mig i dag. Läkaren sa att han kommer bli återställd. Han kommer ihåg släkt å vänner.Ser bra ut för framtiden

//BC

Föraren liv är kritiskt men stabilt. Hans bror ringde mig i dag. Läkaren sa att han kommer bli återställd. Han kommer ihåg släkt å vänner.Ser bra ut för framtiden

//BC

ÅÅÅÅÅÅÅå va skönt... tack för uppdateringen!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman