Fantasy Fireblade (Elmia)

aaaa! Det var väldigt blandat det där, men vi alla har ju olika smak så klart...Jag kan tycker att det blev åt det tyska hållet, men bara rakt bakifrån...från sidan osv beter den sig bättre i min smak! Alltid en sak att skissa och en annan att ser det färdigt i 3d!!!

Var på fighterama i fjol och där sticker rövar rakt upp på det mästa! Klart den upplevs annorlunda i verkligheten! Kul oavsett att ni skriver vad ni tycker på riktigt...allt kritik är positiv och kan tas med till nästa bygge!

tjing-tjing gentlemen!

Fan vad nice hoj, den ska jag komma och spana mer på under elmia! :yoparty

bland dom snyggaste fajtarna jag sett =) som hiphop yngve hade sagt! RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISPICT!

Jag hör till dom som också har svårt för all krims-krams. MEN man ska inte ta bort udden av allt arbete det ser ut att ha varit. Bra jobbat verkligen. Många arbetstimmar nerplöjt i det där förstår jag

Hojen e grymt fin, inget snack! En riktig utställningshoj i mina ögon! :banana

Tack Alla!!!!!

NU är klockan snart 05:00, har jobbat på bladen genom hela natten(3 kvällar i rad!) Skall börjar jobbar kl07:00...bäst jag drar hem och vila 2 timmar då! Nu kan jag berättar att snurscenen är färdigbyggd och hojen står monterad på den ännu!!!

Tack så mycket båda Zaitar och Grozny för kanon hjälp idag med just detta!
Tack alla ni andra för eran kommentarer, det uppskattas mycket!

Over n Out!

Jag kan säga så här som har varit med från början å sett hur detta projekt från början till slut har utvecklats . Jag kan lova att det är värt att se den live . DEN ÄR SÅ JÄVLA RÅ Q-ster detta har du lyckats med .5 sjärnor får du från mig iallafall, GRATTIS TILL VINSTEN REDAN

Riktigt nice bygge, skulle klart kunna tänka mig en sån. Dock gillar jag inte den spetsiga bakdelen. Men smaken är som baken... Ska bli kul att se den live om inte annat. :tummenupp

Back