Fantastisk träning på Falkenberg

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Nr 18:s träning på Falkenberg var en av de mest lyckade jag kört, mycket körning, kanonfint väder och bra arrangerat! Dessutom låg jag i princip hela träningen igenom och körde med två andra 125 R och det var verkligen skitskoj. Som bäst blev det en hög 47 klockad med gökur, vilket åtminstone bör innebära en låg 48. Dessutom verkade jag ha fått till en kanonbestyckning för den gick som en raket på rakan, gick jämnt med Hondorna utan problem och varvade i princip ur sexan på rakan.

Kul! :tummenupp

Chris Ash skrev:
Dessutom verkade jag ha fått till en kanonbestyckning för den gick som en raket på rakan, gick jämnt med Hondorna utan problem och varvade i princip ur sexan på rakan.

Grattis. Hoppas ha samma "tur" på tisdag eller fredag nästa vecka. Måste ha det!

Nyteknik skrev:
Grattis. Hoppas ha samma "tur" på tisdag eller fredag nästa vecka. Måste ha det!

Jepp nu är det snart Sviestad och enda orosmomentet är att min reservcylinder fortfarande inte dykt upp efter omnikasilning. Kommer den inte så blir det till att köra fett på SM....

Träning på Falken...

Yepp, det var en fin afton! Tack nr 18, för ett gott initiativ och ett fint arr! :tummenupp

Verkligen kanonkul. Ett jättetack till Stefan som lät mig låna hans hoj de två första körpassen!

Bra upplägg, bra arrangemang och Stefans fru Marie är utnämnd till grillmästare i fortsättningen! :banana

Jag hann iaf med min livs dyraste middag. Men för 500 kronor ingick både potatissallad och extra dricka så faen vet om det inte var värt det. Kul att träffa er som var där!

Mumlan ska ha feta credits för detta, ös nu beröm på Mumlis :Bugar

:yoparty Grymt kul idag på falken, Första gången på bana för mig men jäklar va jag fick blodad tand! Så ja bockar o bugar åt nr 18 som fixa allt :yoparty

Instämmer med övriga! Tack för ett mycket bra arrangemang! :tummenupp
30 minuters pass var väldigt bra, det blir bra med körtid även om det blir någon avåkning.

Arrangemanget var bra, hojen höll ihop och jag hade sanslöst kul! Mycket bättre blir det inte! :) :Bugar

Kul att alla verkar nöjda! Själv tyckte jag det funkade ok, med tanke på att det var första gången jag arrar nåt sånt här. Förhållandevis få avåkningar var det oxå, 3 i gatgruppen och 2 i licens. Vem vet, kanske fixar jag nåt liknande igen om jag kan få loss en vettig tid som inte krockar med nån tävling.

Här kommer några bilder jag knäppte i går. Kanske inte så mycket att hänga i granen men hoppas dom kan glädja nån i alla fall.

Bifogat

• IMG_0001 copy.jpg
    IMG_0001 copy.jpg
    103.6 KB · Visningar: 70
  • IMG_0004 copy.jpg
    IMG_0004 copy.jpg
    76.4 KB · Visningar: 93
  • IMG_0009 copy.jpg
    IMG_0009 copy.jpg
    72.3 KB · Visningar: 69
  • IMG_0010 copy.jpg
    IMG_0010 copy.jpg
    66.4 KB · Visningar: 69
  • IMG_0013 copy.jpg
    IMG_0013 copy.jpg
    76.9 KB · Visningar: 74
  • IMG_0016 copy.jpg
    IMG_0016 copy.jpg
    65.8 KB · Visningar: 72
46 Pålle, 24 Oscar och 77 Talpai :tummenupp
Shit att jag inte kunde komma :4skrika

Kvällens pris för högst ljudnivå gick till Nordgren med 114,7 db, endast en gatåkare med micronrör kunde matcha det med 112 db. :D

Nr:18 skrev:
Kvällens pris för högst ljudnivå gick till Nordgren med 114,7 db, endast en gatåkare med micronrör kunde matcha det med 112 db. :D
Fy på sig Nordgren, han ska ju va ett fördöme för oss :tungan

Jepp, det var en perfekt avslutning på dagens körning på Anderstorp. Första egentliga körningen för mig på Falkenberg. Hysteriskt rolig bana :banana

Tack N18 för ett mycket fint arrangemang och ett kanoninitiativ. 30-minuterspass är verkligen toppen. Jag hoppas du fixar fler körningar :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT