Fan!!!

Wolfskin

Road Rage MC
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Fd älskare med en CBR 600 -99
Nu rycker det fan i hela kroppen!!!
Kan inte nån jävel fixa SOMMAR!!!!!
Klarar inte mycket mer väntan snart!!!

JAG VILL FIKA!!! :rolleyes:
 
Fika :) :) :)

Wolfskin skrev:
Nu rycker det fan i hela kroppen!!!
Kan inte nån jävel fixa SOMMAR!!!!!
Klarar inte mycket mer väntan snart!!!

JAG VILL FIKA!!! :rolleyes:

Sommarn kommer snart så passa på att fika nu :) inte sen när de ska gasas, men en kopp eller en glass e alltid välkommen efter all gasande,,,,

Ser att ni håller på att ta fram tröjer med namn å de e ju en typisk vinterjobb å köper nya ställ,
Sanntur han säger ju sanningen om all tryck syns ju bara när ni står stilla, för ni ligger bara ju i suget när de ska gasas :lol
Ha de så syns vi på vägarna, för nu ska ja testa backarna i Hemsedal :banana
 
Är det inte bäst att mötas vid "blåkulla" hädanefter..
Det skulle hålla "fikat" på rätt nivå.. :tummenupp
 
JAg tycker att vi kör sten hårt på avfärds tiden i år.
E man inte där eller har en kompis som e påväg så missar man körningen om man inte kör ikapp.
Fika sker innan om man vill, själv vill jag gärna ha nått att käka å lite kaffe i mig. Men jag e åxå där en timme innan oftast.
Men kommer man 10 min innan avfärd å köper mat å sen blir sur faör att alla åker på avsatt tid så får man stå för det själv.
 
Wolfskin skrev:
JAg tycker att vi kör sten hårt på avfärds tiden i år.
E man inte där eller har en kompis som e påväg så missar man körningen om man inte kör ikapp.
Fika sker innan om man vill, själv vill jag gärna ha nått att käka å lite kaffe i mig. Men jag e åxå där en timme innan oftast.
Men kommer man 10 min innan avfärd å köper mat å sen blir sur faör att alla åker på avsatt tid så får man stå för det själv.
:näsblod



















:tungan :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top