Fan vad skönt!!!

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
Hogtech
Ja på söndag natt bär det iväg till egypten. ååååå fan så skönt det ska bli att komma bort ifrån det här jävla vädret ett tag. Det gör ju inte saken sämre heller att vi har ALL INCLUSIVE:tummenupp fri sprit och öl en hel vecka gissa vad jag ska göra:öl :yoparty

En jobbarkompis kom hem därifrån för nån vecka sen. Var tydligen rätt mycket sand där. Rätt mycket ryssar också.

Vädret här har ju varit kanon i hela två dagar nu, så det finns ingen anledning att åka :rolleyes:

Träna levern ordentligt nu och visa den vem som bestämmer :tummenupp

Ja jag har ju två småbarn så man har tränat levern dåligt dom senaste 4 1/2åren men nu ska vi åka själv jag och kvinnan så då blir det hård körning både med det ena och det andra;)

fan vad gött! jag var där innan jul och det är en höjdare om man är ute efter avslappning och snorkling. inge vidare om man vill shoppa. araberna är jävligt jobbiga. och all sprit som dom har på hotellet är inhemsk men den duger, fast det är väldigt mycket statesman varning på whiskeyn....

hoppas att ni får det bra!

Rock On/ Per

fan vad gött! jag var där innan jul och det är en höjdare om man är ute efter avslappning och snorkling. inge vidare om man vill shoppa. araberna är jävligt jobbiga. och all sprit som dom har på hotellet är inhemsk men den duger, fast det är väldigt mycket statesman varning på whiskeyn....

hoppas att ni får det bra!

Rock On/ Per

Tack för det:tummenupp

Glöm inte magskjukepillren.

Äh lämna dom svenska pillren hemma, dom har mycket bättre piller där nere som fungerar utmärkt. :tummenupp

Det enda som jag har att klaga över när det gäller Egypten är alla försäljare. Dom tjatar,tjatar och ger sig aldrig.
Sen är det där med att pruta, det SKA prutas och priserna är VÄL tilltagna. Om du försöker att köpa något utan att pruta så blir dom sura, så tycker du om att förhandla en timme eller två så har du kommit rätt när du ska till Egypten. :D

Äh lämna dom svenska pillren hemma, dom har mycket bättre piller där nere som fungerar utmärkt. :tummenupp

Det enda som jag har att klaga över när det gäller Egypten är alla försäljare. Dom tjatar,tjatar och ger sig aldrig.
Sen är det där med att pruta, det SKA prutas och priserna är VÄL tilltagna. Om du försöker att köpa något utan att pruta så blir dom sura, så tycker du om att förhandla en timme eller två så har du kommit rätt när du ska till Egypten. :D

I stand corrected. Egyptiskt kol är bättre än svenskt :D

Glöm inte att medtag kondom, då de egyptiska är gjorda på kamel-urinblåsor (fint hår på utsidan, i alla fall var de så när en vän tog med några till sverige, och han sa att de var gjorda på kamel)

Och ta många fotton som du kan slänga upp här!

// Stenberg

Glöm inte att medtag kondom, då de egyptiska är gjorda på kamel-urinblåsor (fint hår på utsidan, i alla fall var de så när en vän tog med några till sverige, och han sa att de var gjorda på kamel)

Och ta många fotton som du kan slänga upp här!

// Stenberg

Han hade nog bara fått gnugga en hårig en ska du se.

I stand corrected. Egyptiskt kol är bättre än svenskt :D
Nänä inga koltabletter, dom har betydligt bättre saker. :D

Jag blev risig i magen på slutet av min resa så jag gick till deras apotek.
Han plockade fram två sorters piller och dagen efter var man åter med i matchen. :yoparty

Nänä inga koltabletter, dom har betydligt bättre saker. :D

Jag blev risig i magen på slutet av min resa så jag gick till deras apotek.
Han plockade fram två sorters piller och dagen efter var man åter med i matchen. :yoparty

Jag har aldrig i hela mitt liv blivit magsjuk utomlands. Knepet är att skippa vattnet och dricka rekorderligt med starksprit istället. Gärna rent.

Jodå vi skippade vattnet också, har man betalat för all inclusive så dricker man inte vatten. :tungan

När vi frågade om vattnet till matlagning och liknande så sa dom att hotellet enbart använde "flaskvatten". Efter vi börjat bli risiga i magen så upptäckte vi att i stora baren så diskade dom inte glasen utan bara sköljde av dom under kallvattenkranen. :huvet

Efter det så begärde vi engångsglas och då blev allt bra. :fyllisar

Last edited:
Dit skryt kommer ofelbart leda till att du åker på århundradets magsjuka som inte ens de lokala huskurerna kan bota.
Du kan se fram emot en vecka då du kommer att vara bunden till hotellrummet med skinflådd röv.

Din tjej kommer givetvis att klara sig, hom kommer att tillbringa tiden vid poolen medans rika ryska jetsettare raggar stenhårt på henne.

Nädå, jag är inte alls avis... :näsblod

*/ ?>
Back