Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fan vad gött! jag var där innan jul och det är en höjdare om man är ute efter avslappning och snorkling. inge vidare om man vill shoppa. araberna är jävligt jobbiga. och all sprit som dom har på hotellet är inhemsk men den duger, fast det är väldigt mycket statesman varning på whiskeyn....
hoppas att ni får det bra!
Rock On/ Per
Glöm inte magskjukepillren.
Äh lämna dom svenska pillren hemma, dom har mycket bättre piller där nere som fungerar utmärkt.![]()
Det enda som jag har att klaga över när det gäller Egypten är alla försäljare. Dom tjatar,tjatar och ger sig aldrig.
Sen är det där med att pruta, det SKA prutas och priserna är VÄL tilltagna. Om du försöker att köpa något utan att pruta så blir dom sura, så tycker du om att förhandla en timme eller två så har du kommit rätt när du ska till Egypten.![]()
Glöm inte att medtag kondom, då de egyptiska är gjorda på kamel-urinblåsor (fint hår på utsidan, i alla fall var de så när en vän tog med några till sverige, och han sa att de var gjorda på kamel)
Och ta många fotton som du kan slänga upp här!
// Stenberg
Nänä inga koltabletter, dom har betydligt bättre saker.I stand corrected. Egyptiskt kol är bättre än svenskt![]()

Nänä inga koltabletter, dom har betydligt bättre saker.![]()
Jag blev risig i magen på slutet av min resa så jag gick till deras apotek.
Han plockade fram två sorters piller och dagen efter var man åter med i matchen.![]()

|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |