Fan vad glad jag är!!!!

The blade skrev:
Hehehe nyfiken. Den har rullat 1400 mil men vad jag fick ge behåller jag för mig själv. Gjorde en bra affär kan jag säga och fick den till ett mycket bra pris. I mina ögon i alla fall :hihi

Jag gissar på att du betalat 70000kr

öhh 65.000:- och 1400 mil?! Hittar du det så ska jag käka upp min egen balkong :3freak . Vore nöjd om jag hitta en som gått de för runt 70.000:-

Kuazimudo skrev:
Tummen upp,,.. :yoparty Hoppas du kan Sova i Natt, :D :tummenupp

Kan fan inte sova. Tror jag hämtar en sovsäck och lägger mig i garaget istället :hihi
Men tack för alla kommentarer lads. :tummenupp Är riktigt nöjd, kanske för nöjd. Det är väl det som räknas antar jag.

Grattis till en ruggit snygg hoj. :tummenupp Nu vill vi se lite bilder på skönheten :7peta

Själv köpte jag min för ca exakt 1 månad sedan. En svart/ röd 03:a med 180 mil på mätaren.. :tummenupp Sååå bring on the vår. :banana

Last edited:
The blade skrev:
Kan fan inte sova. Tror jag hämtar en sovsäck och lägger mig i garaget istället :hihi
Men tack för alla kommentarer lads. :tummenupp Är riktigt nöjd, kanske för nöjd. Det är väl det som räknas antar jag.

Grattis till köpet, ett mycket klokt val. Kommer upp med min till våren så ska du få se på jävlar. :D

Härligt!

Grattis till en undrebar båge!!!

JB74 skrev:
Grattis till köpet, ett mycket klokt val. Kommer upp med min till våren så ska du få se på jävlar. :D

Ja det lär du ju göra. :D
Och bilder slänger jag upp så fort jag gjort dom mindre. Måste fixa ph först :hihi
Fan det är konstigt, kan fan inte sluta le :banana :banana :3freak

The blade skrev:
Och bilder slänger jag upp så fort jag gjort dom mindre. Måste fixa ph först :hihi

Svårt att sluta när man äger Honda :) muhahah.. ska bli najs att se bilder !

The blade skrev:

Har du fått någon hyffsad premie ännu? Kolla min imorse, oförändrat 1300/månad helförs.! Blir nog räkor på mackan i år oxå :tummenupp

The blade skrev:
Jaha då har den efterlängtade Bladen äntligen blivit min. Det blev en 02á gul/blå. Fick hem den idag. :banana :banana
Är så jävulskt gladjust nu. Känns som jag kommer att leva på detta resten av året. Bilder kommer snart.....

Och så vill jag tacka alla här på sporthoj som svarat på alla mina nojiga frågor :Bugar
Ett särkillt tack till Firefly i uddevalla och till Gurkis uppe i norr. :Bugar :Bugar
Köpt den på mc-norr?

Grattis!
köpte min hoj förra veckan! Jevvligt gött är det med ny hoj! :tummenupp

var tusan blir bilden av, har ju aldrig sett en gul/blå förrut, trodde inte dom fanns.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti