Fan vad glad jag är!!!!

Loco skrev:
Det var den från Trosa jag missade. Inte direkt i Stockholm, men lite längre ner. Jag snackade med mannen som sålde den. Han eller ägaren innan hadde bara provkört den. Grattis till en nästan ny hoj. :tummenupp

Så sant.. Tagit hojen på en sväng eller två i garaget. :) .. Men jag är otroligt nöjd över köpet.. du skrev nästan ny.. ta bort nästan så får man skicket. :) :tummenupp

Kanske nån som vill ge mig lite tips angående förvaringen fram till påställning. Det är cirka 5 + i garaget där den står så man kan väl säga att det är ett varmgarage :3freak . Ska lägga över ett överdrag. Något som inte är för tätt så att det bildas kondens. Hojen är ju hur ren som helst så det borde väl inte vara nödvändigt att göra någe annat. Självklart kommer jag att köra den varm ett par gånger i veckan och "rucka" på gaffeln så att inte packboxarna torkar sönder. Nån som tycker det är nödvändigt med mer viloaktivitet? :hihi

Hämtade en 954a igår. Ringde på en annons kl 18.00. Begav mig 40 mil med kärra och skrev på papperen kl. 23.50 och va inte hemma förens kl 5 i morses :hihi

mm

Köpte mig en 954 idag me Blå/svart 03a me 750mil på mätaren.. hoppas våren kommer snabbt nu :)

När många 954a ägare verkar vara här inne :yoparty
Nån som vet vart man kan hitta en läcker solokuts??
Har kollat på bikersneed och ssracing. Är det nån som vet vart man kan få tag i denna vore jag tacksam! :tummenupp

Bifogat

• kuts.JPG
    kuts.JPG
    1.5 KB · Visningar: 79
Last edited:
Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...