Sitter nu sömnlös och småläser lite.Fan va trött och arg man blir! Folk kan ju verkligen inte skilja på mitt och ditt.Det stjäls ju hojjar utav bara fan.Va inne o titta på larmtjänst nyss.Det e ju en hel jävla drös med stackare som blivit av med hojjar.Har själv blivit skonad i 5 år nu från att bli av med nån av mina 2hjulingar.Sista var en cr 500 som aldrig dök upp.
Sen var jag inne på cross och enduro companiet i Kållered( göteborg) o stod o snacka med en snubbe som blivit av med sin hoj dagen innan tävling.Sen när jag tittar ut på dagarna när jag kommer hem till Mitt vackra bostadsområde Gårdsten (göteborgs Harlem typ) så är det fina arbetslösa killar som glider omkring på nya fina hojjar.Undar va dem jobbar med? Jag e på jobbet hela dagarna och kan itne byta hojj som dem.
Man blir trött.
Hoppas nån håller med.
Håll hårt i hojjarna mina mc kamrater
Peace OUT!
Sen var jag inne på cross och enduro companiet i Kållered( göteborg) o stod o snacka med en snubbe som blivit av med sin hoj dagen innan tävling.Sen när jag tittar ut på dagarna när jag kommer hem till Mitt vackra bostadsområde Gårdsten (göteborgs Harlem typ) så är det fina arbetslösa killar som glider omkring på nya fina hojjar.Undar va dem jobbar med? Jag e på jobbet hela dagarna och kan itne byta hojj som dem.
Man blir trött.
Hoppas nån håller med.
Håll hårt i hojjarna mina mc kamrater
Peace OUT!