Fan Va Trött Man Blir!!!

mrck

Ny medlem
Gick med
14 May 2008
Hoj
Kawasaki zx9r-99 /Yamaha yzf 450-09
Sitter nu sömnlös och småläser lite.Fan va trött och arg man blir! Folk kan ju verkligen inte skilja på mitt och ditt.Det stjäls ju hojjar utav bara fan.Va inne o titta på larmtjänst nyss.Det e ju en hel jävla drös med stackare som blivit av med hojjar.Har själv blivit skonad i 5 år nu från att bli av med nån av mina 2hjulingar.Sista var en cr 500 som aldrig dök upp.
Sen var jag inne på cross och enduro companiet i Kållered( göteborg) o stod o snacka med en snubbe som blivit av med sin hoj dagen innan tävling.Sen när jag tittar ut på dagarna när jag kommer hem till Mitt vackra bostadsområde Gårdsten (göteborgs Harlem typ) så är det fina arbetslösa killar som glider omkring på nya fina hojjar.Undar va dem jobbar med? Jag e på jobbet hela dagarna och kan itne byta hojj som dem.

Man blir trött.
Hoppas nån håller med.

Håll hårt i hojjarna mina mc kamrater

Peace OUT!

Vet du, kräken kan säkerligen "skilja på vad som är ditt & mitt". Grejen är att de skiter i att det inte är deras.....

Det är väl Sverige i ett nötskal, självklart ska man ha rätt till allting utan att behöva göra någonting?

dax för mej med att skriva av mej lite, blev av med min saab 9000 för 2veckor sedan :( första semester dagen, jea bilen var vell inte värd så specielt mycket & hade bara trafik men ändå förstörde det hela mina 2 veckor semester, polisen har inte hittat bilen ännu så nu har jag köpt en ny eller kanske nyare bil är rätt ord. med startspärr & larm

så allt hårt arbetande gick till en bil så nu är man på ruta ett igen,
blir ochså jävligt trött på folk som inte kan hålla sej borta från mina saker, man jobbar ju hårt för att få de man har så det är lite iriterrande att andra tar det dom vill ha.

ser ni en röd saab 9000 -93a med reg sax277 med söndrig höger sidoruta så kan ni ringa polisen

fattar inte vad dom skulle med en sådan gamal bil, och varför den inte kommit fram ännu

Va, hur vet du att dom är arbetslösa? :va
Låter mest som att du är lite avundsjuk på att vissa kör fina hojar, betyder väl inte att dom är snodda.

En hoj måste väl dock vara svårt att sno om man bara orkar låsa den ordentligt och har larm osv. Jag har själv blivit drabbad, ingen dyr hoj men inte kul för det, sönderslagen alla kåpor borta osv, dock hade jag bara styrlås, så när jag köper en ny hoj ska allt säkerhetsprylar som finns köpas

sådana här inlägg som kommer nu brukar swedie banna mig för ska försöka o inte vara så rasistisk denna gån eller ond....

Jo det e ju det härliga svenska välfärdssystemet som gör att arbetslösa i detta land kan ha sådana hojjar...... gå på soss o ha ny hojj.... tydligen tjänar dem bättre än dig eftersom nya hojjar e dyra att köpa in dyra o försäkra...

antagligen så går de på soss o jobbar svart.... tjänar 10000 mer i månaden än vad du gör o då har du studerat 4 år högskola....
soss ska vara exsistensmimium... kan inte dem kontrollera deras utgifter.... jag menar om en perso gör av med 15000 i månaden men taxerad inkomst är 7000 i månaden så borde man ju ta sig en fundearre..... hmm jag känner att ajg e ganska trött o skriver osammanhängade fast ni förstår nog vad jag menar.....

exakt...

Va, hur vet du att dom är arbetslösa? :va
Låter mest som att du är lite avundsjuk på att vissa kör fina hojar, betyder väl inte att dom är snodda.

well said juggen...

Lite svårt att placera någons yrke när de sitter på en hoj...men jag vete fan du kanske har X-ray vision el nått sånt :p
Han kanske dumpade sin kroatienresa, gjorde sig av med en dyr flickvän...sålde sin kropp till gamla gubbar lör-sön från 1987-2006 för att få köra den fina hojen du talar om....
dunno...vill inte skälla eller så men jag har hört den bitterheten förut, o jag e lika oförstående varje gång, inför hur man kan bilda sig en uppfattning om någons ekonomiska situation/yrke/ursprung och vart man bor dividerad med ens åk....

:s

:yoparty
sådana här inlägg som kommer nu brukar swedie banna mig för ska försöka o inte vara så rasistisk denna gån eller ond....

Jo det e ju det härliga svenska välfärdssystemet som gör att arbetslösa i detta land kan ha sådana hojjar...... gå på soss o ha ny hojj.... tydligen tjänar dem bättre än dig eftersom nya hojjar e dyra att köpa in dyra o försäkra...

antagligen så går de på soss o jobbar svart.... tjänar 10000 mer i månaden än vad du gör o då har du studerat 4 år högskola....
soss ska vara exsistensmimium... kan inte dem kontrollera deras utgifter.... jag menar om en perso gör av med 15000 i månaden men taxerad inkomst är 7000 i månaden så borde man ju ta sig en fundearre..... hmm jag känner att ajg e ganska trött o skriver osammanhängade fast ni förstår nog vad jag menar.....

EN fråga bara.... ur VEMS arsle har du plockat ut den informationen ifrån ?
läs mitt förra inägg för detaljerad info!!!:yoparty

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...