Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TRX-joCCe skrev:Såg nyss att nordic superbike och standard 600 utgår i A-torp pga. för få anmälda. Vad beror d på?
Nån närliggande tävling (tidsmässigt)?
Nåväl.. ska dit å kolla ialla fall.
TRX-joCCe skrev:Såg nyss att nordic superbike och standard 600 utgår i A-torp pga. för få anmälda. Vad beror d på?
Chris Ash skrev:Inte för att vara sån, men är det verkligen huvudattraktionerna på ett EM?
Dock är det ju trist för de förarna som hade anmält sig.
TRX-joCCe skrev:Nä det är det ju inte, men om man gillar rr är det trist att det blir färre lopp.
ungefär som när man öppnar kylskåpet å ser att ölen är slut, men du har fortfarnde ost och skinka... Kass jämförelse, men du förstår vad jag menar?
TRX-joCCe skrev:ungefär som när man öppnar kylskåpet å ser att ölen är slut, men du har fortfarnde ost och skinka... Kass jämförelse, men du förstår vad jag menar?

Ja, tveklöst.Chris Ash skrev:Inte för att vara sån, men är det verkligen huvudattraktionerna på ett EM?
erik skrev:Är inte SS600 större i EM eller är det många som skippar denna tävling? 125 och 250 är ju dubbelt så många förare...
oFFkeFF skrev:Nej, det är inte många 600-förare som kör hela serien. De flesta där åker bara antingen "hemma-rejset" eller få race nära hemlandet.
valmers skrev:Ja, tveklöst.
Du gillar 125R och 250R. Jag gillar SS600, NSB och Std600. Vad är sjukt?Chris Ash skrev:Det finns inga ord för att bemöta ett så sjukt påstående......
valmers skrev:Du gillar 125R och 250R. Jag gillar SS600, NSB och Std600. Vad är sjukt?
Nej, fast jämförelsen haltar. Kanske något brutet, till och med.Chris Ash skrev:Jag skulle ändå inte tycka att 125-SM var huvudattraktionen om WSBK gick samtidigt.
valmers skrev:Nej, fast jämförelsen haltar. Kanske något brutet, till och med.
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |