fan va surt (EM i A-torp)

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
Såg nyss att nordic superbike och standard 600 utgår i A-torp pga. för få anmälda. Vad beror d på?
Nån närliggande tävling (tidsmässigt)?
Nåväl.. ska dit å kolla ialla fall.

TRX-joCCe skrev:
Såg nyss att nordic superbike och standard 600 utgår i A-torp pga. för få anmälda. Vad beror d på?

Gelleråsen helgen som gått, Knutstorp helgen efter EM. Kanske kan vara en anledning.

TRX-joCCe skrev:

Inte för att vara sån, men är det verkligen huvudattraktionerna på ett EM?

Dock är det ju trist för de förarna som hade anmält sig.

Chris Ash skrev:
Inte för att vara sån, men är det verkligen huvudattraktionerna på ett EM?

Dock är det ju trist för de förarna som hade anmält sig.

Nä det är det ju inte, men om man gillar rr är det trist att det blir färre lopp.
ungefär som när man öppnar kylskåpet å ser att ölen är slut, men du har fortfarnde ost och skinka... Kass jämförelse, men du förstår vad jag menar?

TRX-joCCe skrev:
Nä det är det ju inte, men om man gillar rr är det trist att det blir färre lopp.
ungefär som när man öppnar kylskåpet å ser att ölen är slut, men du har fortfarnde ost och skinka... Kass jämförelse, men du förstår vad jag menar?

Heh..ok jag är med. Hoppas så många som kan kommer och hejar fram Watzapågen till en ny seger!! Och alla de andra blågula förarna såklart....

TRX-joCCe skrev:

en bättre jämförelse är nog att ölen är slut, men du har fortfarande whiskey och vodka. :fyllisar

TRX-joCCe skrev:

Vet inte riktigt. Jag var en av FEM som hade anmält sig, även om jag precis var på g att avanmäla mig när jag fick beskedet om att det är inställt. Jag tror att många tycker det är för mycket pengar för en ren träningshelg. Det hade ju varit piffigare om dom hade gjort så att tävlingen räknades in i SM.

Är inte SS600 större i EM eller är det många som skippar denna tävling? 125 och 250 är ju dubbelt så många förare...

erik skrev:
Är inte SS600 större i EM eller är det många som skippar denna tävling? 125 och 250 är ju dubbelt så många förare...

Nej, det är inte många 600-förare som kör hela serien. De flesta där åker bara antingen "hemma-rejset" eller få race nära hemlandet.

oFFkeFF skrev:
Nej, det är inte många 600-förare som kör hela serien. De flesta där åker bara antingen "hemma-rejset" eller få race nära hemlandet.

Där ser man, jag hade för mig att det var ganska många som åkte förra året. Huvudsaken är att racerklasserna är stora :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back