Fan va MC-Donalds e dyrt!

xtreme

Småhojsmissbrukare
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
Såld
Jag tror att de de flesta av oss svänger förbi MCD i bland! (det finns självklart ett fåtal som tycker att det smakar gammal portmonä oxå) - men FAN va dyrt det blivit! Tog 3 cheese o en mellan cola i driven i dag! 48:- :kocko Alltså 12:- st per burgare och 12:- för en taskigt blandad cola med för mycket is! Det är ju snart läge att gå på restauang i stället! Nä, tacka vet jag när en Big o Co kostade 37:- i driven! Då va det ju till och med värt pengarna!

Snart 25 år och gnäller som om jag vore 75... :hihi

McD äter jag ytterst sällan.
En rekoderlig pizza är bättre anser och det är samma pengar.

Äter hellre knäckebröd än mcdonalds. :zpy

Däremot kan man käka på burger king som har större urval och mycket godare mat, dock brukar deras hamburgare vara rätt torra tyvärr.
men att det är dyrt?? ja som fan också om man handlar lite halv ofta.
Men jag äter ändå på dem ställena skit sällan haha :banana

Donken är dyrt och smakar inte speciellt bra. tacka vet jag Vegabarens Sambalburgare. Det är kärlek för smaklökarna!

Snacka om att det inte finns mycket att äta där om man som jag är laktos intolerant. Typ McNugget eller McGarden. :arsele

McDonald's är faktiskt en förstklassig restaurang.
Jag jobbar där och jag vet vilken hög standard det är. Den är väl värd pengarna. Just nu kan man t.ex. välja på fem, ja FEM olika sallader med kyckling!

Ska jag "wasta" en hamburgare eller?!?

Burger King är gott.
Vegabaren är gott.
McDonalds är gott... *host* cheese *host*

Mogge70 skrev:
Snacka om att det inte finns mycket att äta där om man som jag är laktos intolerant. Typ McNugget eller McGarden. :arsele

Jag är i högsta grad Laktosintolerant, och jag kan äta Big Mac o Co + flera andra rätter utan problem :) O vill jag äta annat så har jag tabletter som jag kan käka innan

Max och Sibylla gatuhak är bäst i min åsikt. Jag tycker om att dom gör maten så man ser den och att det inte ligger på hylla o väntar. MAX har ju svinigt goda hamburgare såsom fiskburgare, kycklingburgare och sen dom med gröna nyckelhålet :)

McDonalds är som att tugga på en använd tvättsvamp som någon kan ha torkat muggen med.

Dagens ilandsproblem 2004-04-24

xtreme skrev:
Jag tror att de de flesta av oss svänger förbi MCD i bland! (det finns självklart ett fåtal som tycker att det smakar gammal portmonä oxå) - men FAN va dyrt det blivit! Tog 3 cheese o en mellan cola i driven i dag! 48:- :kocko Alltså 12:- st per burgare och 12:- för en taskigt blandad cola med för mycket is! Det är ju snart läge att gå på restauang i stället! Nä, tacka vet jag när en Big o Co kostade 37:- i driven! Då va det ju till och med värt pengarna!

Snart 25 år och gnäller som om jag vore 75... :hihi

håller klart med föregående om att max är godast. om du jämför med snabbkedjor som mcd o bk är max klart bäst!!!

Jag tycker QP Cheese på McDonken är en höjdare faktiskt. Äter sällan något annat där. Testat MAX en gång, var la ok. BK funkar bra oxo.

Back