Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
shit va längesen man hörde det! hahakajlyl skrev:Clock!!!![]()
Finns Rolls i Helsingfors?Mikael Cagiva skrev:Ja, Hästburger är helt Ok, men Rolls är bästa hamburgerkedjan. Deras dipsåser höjer helhetsintrycket såpass mycket att jag helst skulle gå dit om man jämför med Häst och Mäkkäri...
URRninja skrev:Men shit, trodde du att han ens försöker vara allvarlig..?Det är väl klart som fan att han hittar på diagrammet och att det inte finns ett enda sakligt argument någonstans.
![]()
Sivans det är old-school det, ett riktigt sväng-inom ställe när man är i Åhusheinz_p skrev:Om det är burgare som gäller så kan jag starkt rekomendera Sivans Grill i Åhus (precis vägg-i-vägg med Statoil)
Har man inte ätit kebab på Tre Kronor vis Grand i K-stad då har man inte ätit kebab, en välsignelse för smaklökarnaheinz_p skrev:Är det kebab så äter man den på Catrins i Kristianstad (ung. vid lyckans höjd)
Robins funkar finfint, men varför i hela helve*e hackar man upp köttet på pizzan i småbitar så de blir riktigt torra och äckliga... fy f*n för deras pizzor med köttheinz_p skrev:Pizza intas bäst på Robins i Åhus, mm-mm-mm
Diversion skrev:Kan meddela att de godaste skroven finns på UR-Frasses i Skellefteå, deras lökdresing går inte av för hackor.
Jag åt där när jag gick skola, jag åt där innan jag la mig efter varje fest, jag åt där efter varje besök i schtaan.
Förra sommaren sa en kompis åt mig: -Haru tänkt på att när vi åt vårat första skrov här var tjejerna som steker burgarna inte ens födda...
Med tanke på att jag bodde i Ske-å först i gymnasieåldern så blev jag ganska ledsen![]()
xtreme skrev:Jag tror att de de flesta av oss svänger förbi MCD i bland! (det finns självklart ett fåtal som tycker att det smakar gammal portmonä oxå) - men FAN va dyrt det blivit! Tog 3 cheese o en mellan cola i driven i dag! 48:- :kocko Alltså 12:- st per burgare och 12:- för en taskigt blandad cola med för mycket is! Det är ju snart läge att gå på restauang i stället! Nä, tacka vet jag när en Big o Co kostade 37:- i driven! Då va det ju till och med värt pengarna!
Snart 25 år och gnäller som om jag vore 75...![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |