Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
såg en polisbumse i skaune. satan till att ta ut hojarna tidigt. hoppas han frös![]()
Låter outlaw o köra i gympakläder mitt i vintern![]()
En hint till er som undrar hur norrlänningar kan bo i norrland och inte flyttar ner till södra sverige:
Dom som bor i södra europa undrar hur ni kan bo kvar i norden. ^^
EDIT: JÄVLAR vad sugen jag är på våren och hojandet <3 <3 <3
hur fördriver ni tiden och tankarna på annat?
Jag såg en mcpolis efter mcmässan på e4an, i snö/slaskstorm. fyfan, det var knappt att man ens ville köra bil, och då ser man en mcpolis![]()
Jag längtar också... det går inte en dag utan att jag sitter och tittar på min min hoj. Det tråkigaste är att vi här i "norrland" får sommar 2-3 månader efter er i södra Sverige...
Finns en lirare här i HBG, som kör året runt på en vit gammal goldwing. (tror jag) En riktig ratbike. Alltid i jeans, och en mörkblå arbetsjacka. Han har kört så länge jag kan minnas. Tror inte han kör i värsta halkan, men i minusgrader iaf. Den bågen lär ha några mil på mätaren. Undrar vad han längtar till.....Själv längtar man nåt fruktansvärt. Men snart jävlar e det dax. Håll ut alla bikers......
Detta påminde mig om en grej som jag bevittnade i mitten av december...
![]()
Galet, det var isbulor överallt den där dagen. Nån slags stuntkille?
Jo men jag jag hittar ju inte den färgkombinationen jag är ute efter...
snart kommer jag inte kunna hålla mig längre. jag skall ut på en jungfrutur!
första riktiga året med hojkort, första året med min nya hoj som jag provkört enbart en gång..
om några veckor skall jag fanimej ut, väntar bara på torr asfalt och 7-10 plusgrader.
Finns en lirare här i HBG, som kör året runt på en vit gammal goldwing. (tror jag) En riktig ratbike. Alltid i jeans, och en mörkblå arbetsjacka. Han har kört så länge jag kan minnas. Tror inte han kör i värsta halkan, men i minusgrader iaf. Den bågen lär ha några mil på mätaren. Undrar vad han längtar till.....Själv längtar man nåt fruktansvärt. Men snart jävlar e det dax. Håll ut alla bikers......
hahaha, då är man biker helt klartSjälv har jag en ca 40 cm (hög) hög, men biketidningar på skithuset. Sen har jag ett MC styre som handdukshängare. Fastsatt med risers. Det ser man ju varenda gång man e på muggen. Då blir man ständigt påmind.....PÅMIND OM LÄNGTAN....Grrrrr![]()
Sen har jag ett MC styre som handdukshängare. Fastsatt med risers.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |