Fan va jag längtar till våren!

Det är vintern som gör att vi inte tröttnar. Var glada, snart är det vår! :D

skojar du eller .. jag längtar så mycket nu till våren så jag har börjat köpa en massa saker till min ..
Inhandlade en magkåpa nu från ebay.. ehhehe så här ska det slipas å lackas ....:D

Samma här, ut i garaget och små putsar fast den redan är putsad :D längtar tills snö skiten försvinner..........

Last edited:
mu

Ja det e sorgligt...

En annan drog på sig ett mysigt hh-underställ, gymkläder utan på, ner till garaget, ca 2 plusgradet.

Gränslar en R1 05, kör med fladdrande kläder till träningen...

Fullt ös hem...

Funkar för mig

:3freak

Hade vi inte haft vinter så hade vi inte haft någon byggarsäsong, och då hade jag inte fått någonting alls gjort. Vem fan vill riva hojen och börja bygga när det är över 10 grader varmt? Och byggas ska det... minst tre månader per år.

Ja det e sorgligt...

En annan drog på sig ett mysigt hh-underställ, gymkläder utan på, ner till garaget, ca 2 plusgradet.

Fullt ös hem...

Funkar för mig

Funkar för mig med. Aningen kallt om fingrarna när man var ute idag. Men annars inga problem.

jag längtar hela hela tiden!! om 2 månader då är de dax igen =) men så länge ska jag få köra på min kusins cross å busa lite

Finns en lirare här i HBG, som kör året runt på en vit gammal goldwing. (tror jag) En riktig ratbike. Alltid i jeans, och en mörkblå arbetsjacka. Han har kört så länge jag kan minnas. Tror inte han kör i värsta halkan, men i minusgrader iaf. Den bågen lär ha några mil på mätaren. Undrar vad han längtar till.....Själv längtar man nåt fruktansvärt. Men snart jävlar e det dax. Håll ut alla bikers......

Jao man håller å håller ut.

Här har vi en gåbbe som kör en gul zundapp. Såg honom för första gången när jag körde lättviktat. Växlade några ord på en mack, trevlig snubbe;) orginell så klart...

NU 18 ÅR senare ser jag honom fortfarande... Kanske inte var en zundapp eller vad de hette... Men rullat har den!

Men men.... måste läska med att jag drar och jobbar vid medelhavet i helgen, skönt med lite break från skiten:arsele

Finns en lirare här i HBG, som kör året runt på en vit gammal goldwing. (tror jag) En riktig ratbike. Alltid i jeans, och en mörkblå arbetsjacka. Han har kört så länge jag kan minnas. Tror inte han kör i värsta halkan, men i minusgrader iaf. Den bågen lär ha några mil på mätaren. Undrar vad han längtar till.....Själv längtar man nåt fruktansvärt. Men snart jävlar e det dax. Håll ut alla bikers......

Håller mig till fredagsölen, det funkar även för mig:va

Jepp. Vaför sitt hemma och gnälla när man kan vara ute och köra på torra vägar.
Nej dags för en :öl och en whiskey.
Vaför finns det ingen whiskyesmajli:va

Last edited:
En hint till er som undrar hur norrlänningar kan bo i norrland och inte flyttar ner till södra sverige:

Dom som bor i södra europa undrar hur ni kan bo kvar i norden. ^^

EDIT: JÄVLAR vad sugen jag är på våren och hojandet <3 <3 <3

hur fördriver ni tiden och tankarna på annat?

Ja det e sorgligt...

Fullt ös hem...

Funkar för mig

Låter outlaw o köra i gympakläder mitt i vintern:rofl

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...