Fan Nu Är Jag SÅ TrÖtttt

ja just dig hadde jag glömt bort :D nej inget sådant bara det inte nonchaleras eller hur fan det stavas.... jag vet att du skrivit till mig förut om det men det finns även dom som inte nämt ett ord om det

blom skrev:
ja just dig hadde jag glömt bort :D nej inget sådant bara det inte nonchaleras eller hur fan det stavas.... jag vet att du skrivit till mig förut om det men det finns även dom som inte nämt ett ord om det

Jag har bara dåligt minne :rolleyes:
Jag har pengar, så det gäller bara att nån av oss kommer ihåg det när vi träffas så löser det sig! :tummenupp
Eller kontonummer som sagt...

Re: Re: Fan Nu Är Jag SÅ TrÖtttt

Tengil skrev:
Vilka är det som inte betalat då?
ska jag hänga ut folket tycker du... en av killarna var ialf jävligt mån om att få betalt själv varje månad :finger

Det är väll inte att hänga ut att visa vilka som inte betalat!
Du är brar snäll och påminner dom. :fakta

Last edited by a moderator:
Jag, som sällan ens har huvet under armen, undrar lite försynt om jag är en av syndarna :confused:

Du fick ju en halv förmögenhet för ett tag sedan men det kanske inte var tillräckligt alt. längre sen än jag minns ?

blom, skicka ett pm med ditt kontonummer så betalar jag direkt.

var det 150000kr? :D

Supermoto skrev:
Jag, som sällan ens har huvet under armen, undrar lite försynt om jag är en av syndarna :confused:

Du fick ju en halv förmögenhet för ett tag sedan men det kanske inte var tillräckligt alt. längre sen än jag minns ?

dom som åker crossgrej får betala extra mycket för att kompensera att deras hojar saknar tre cylindrar jämfört med riktiga hojar :D

Nej Erik, så är det väl ändå inte :confused:
De som har minst kubik, typ 599 cc, ska väl rätterligen betala mest därför att de är minst helt enkelt. :fakta
Och min 350 räknas inte med, för det är en bonushoj!

KTM 620 (609 cc) Duke

schrunken skrev:
Nej Erik, så är det väl ändå inte :confused:
De som har minst kubik, typ 599 cc, ska väl rätterligen betala mest därför att de är minst helt enkelt. :fakta
Och min 350 räknas inte med, för det är en bonushoj!

KTM 620 (609 cc) Duke
Exakt :fakta
Och jag har 644cc så jag går lätt fri :D

Vem fan vill ha en massa onödiga cylindrar :confused:
En är fullt tillräckligt, två är underbart och tre är rätt schysst oxå. Fyra är lika tråkigt som volvo 740 och lättmjölk :fakta

Lilla blomman -> Har jag nån skuld eller?

Supermoto skrev:
Exakt :fakta
Och jag har 644cc så jag går lätt fri :D

Vem fan vill ha en massa onödiga cylindrar :confused:
En är fullt tillräckligt, två är underbart och tre är rätt schysst oxå. Fyra är lika tråkigt som volvo 740 och lättmjölk :fakta

Lilla blomman -> Har jag nån skuld eller?
ja du fick just det när du sa att fyra cyl är tråkigt... men det är väl som med alla anndra du är rädd..

blom skrev:
ja du fick just det när du sa att fyra cyl är tråkigt... men det är väl som med alla anndra du är rädd..
FAN :notme

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back