FAN!!! Hojen snodd!!!

Preciiiiis, så är det... Märkligt att det alltid har dykt upp saker som faktiskt gjort att jag inte kunnat medverka. :va

Det är slut med det nu! Jag har semester! :banana Det regnar! :huvet

Det kommer kopplas till dig hur du än gör. Du blir den förste misstänkte ;)

Tänk dig för, spöa dem offentligt istället. Tårgas? Senapsgas? VXgas? :crash
Det ska kännas att man gjort fel...

Det ar ju så innåt helvete med folk som inte forstår forskjell på mitt och ditt, kappa av dom fingrarna så stoppar dom nog att stjala. Jag menar man jobbar och sliter varje dag før dom prylar man har så kommer en knark ligist och snor dom ... måste ju kjennas som en valdtekt....

Arctic#1 skrev:
Det ar ju så innåt helvete med folk som inte forstår forskjell på mitt och ditt, kappa av dom fingrarna så stoppar dom nog att stjala. Jag menar man jobbar och sliter varje dag før dom prylar man har så kommer en knark ligist och snor dom ... måste ju kjennas som en valdtekt....

Tror det är betydligt värre att bli våldtagen.

Bor de bara brottslingar i Uppsala (räknar inte med hojåkare) ?

Bara i år ska de tydligen ha varit 30 st skottlossningar, det är lite väl mycket!
Skulle jag bo i Us skulle hojen ha larm, dubbla skivlås, ögla i golvet sen en rejäl dörr till garaget!

Kul att du fick tillbaka hojen iaf!
//D

fan va kul att hojen är hittad. :tummenupp
Har du köpt en lott än???? :D

Slappa skrev:
Bor de bara brottslingar i Uppsala (räknar inte med hojåkare) ?
Bara i år ska de tydligen ha varit 30 st skottlossningar, det är lite väl mycket!
Skulle jag bo i Us skulle hojen ha larm, dubbla skivlås, ögla i golvet sen en rejäl dörr till garaget!
Kul att du fick tillbaka hojen iaf!
//D

I garaget bor det 10 lösa tarantlar...varnings skyllt på dörren....funkar :tummenupp

Plus att jag upplyst slynglarna i närheten att om det händer något, är det dom som jag först söker upp....... :näsblod

@Kongo: Vilken modell är det på Öhlinarna fram???
Vad ska du ha om du säljer dom löst?

tassen skrev:
I garaget bor det 10 lösa tarantlar...varnings skyllt på dörren....funkar :tummenupp

Plus att jag upplyst slynglarna i närheten att om det händer något, är det dom som jag först söker upp....... :näsblod

Vad är en tarantel ? :va
Låter som nån maträtt :D

Tack alla!!

Ravis: Har fan ingen aning om vad Gafflarna heter... Jävligt bra är dom iaf! Vet inte OM jag vill sälja separat heller ÄN, kanske i vinter, fler som är intresserade..

KawaTina: Nä, ingen lott, tror jag haft min tur för i år... :rolleyes:

Exup: Köpte enkelcutsen från Cyclecenter då de hade yamaha, vilket de blivit frånsagda, hör med Lelles (fråga efter Per och hälsa från mig :tummenupp!)

Tassen och ni andra: Funderar på att hyra in en Polack i Ravis storlek som kan bo i garaget!, jag menar i stället för att plocka bär,så kan han väl sitta vid min hoj med ett basebollträ för en billig penning? Undra om det är avdragsgilt! :D
//Kongo

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...