Skitskraj Mike
Ny medlem
grrr
skjuts för lite i det här landet helt enkelt.. håller ögonen öppna här i Enköping iaf..
skjuts för lite i det här landet helt enkelt.. håller ögonen öppna här i Enköping iaf..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köpt hos Handlare iaf... Tack ALLA för uppmuntande ord osv! Tur att SH finns!(Spec. Tack till dig då Swedie) Just nu känns det som det bästa vore ju att den inte hittas och jag får koncentrera mig på att leta upp en ny... annars blir det bara dyrt!Nitrous skrev:Lycka till o hoppas allt löser sig snabbt o smidigt på nåt sätt.
Tror att det är lättare om man har köpt hojen hos en handlare och inte privat.
/Nitrous
: zykl0n skrev:Fan så tråkigt!![]()
Tog 15 månader att få ut en skälig ersättning från Trygg-Hansa.
Jag köpte dock min nuvarande hoj några veckor efter stölden så jag kunde klara en lång tid av bråk med bolaget.
Håller ögonen öppna efter din cykel i Eskilstuna!
15 månader!!! Jag har inga pengar till ny hoj INNAN jag får pengar från Föräkringen....Vafan!zeal skrev:har precis tillbringat förmiddagen med att lappa ihop min högerbakruta som blivit inslagen där tjyyvarna tog sig in o snodde högtalare + mp3-cdspelare:
Zeal
Kongo skrev:15 månader!!! Jag har inga pengar till ny hoj INNAN jag får pengar från Föräkringen....
Tack för att ni kollar runt om i sverige!
//Kongo

Kongo skrev:Vafan!![]()
När jag anmälde i morse så sa Polisen att det varit två dyra MTB:s som blivit stulna här där jag bor(lugnt område annars) + min hoj i natt! Är det något samband tro? Någon har ju självklart tipsat om var min hoj står, men kontigt med att även du drabbats OCH att de snott annat ..
Affe_R1 skrev:Jävla tjuvpack !!!!
Lider som fan med dig Kongo !!
Jag vet precis hur det känns...![]()
![]()
![]()
Bor i stan.. Vid H-stam ungefär..tassen skrev:Kongo, bor du inne i Uppsala. eller i kransort...?
Kongo skrev:Det är synd om oss Affe! Men du har väl fått tillbaka din?
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |