Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för vänligheten men jag bor i Örebro så det blir nog både enklare och billigare att hitta o-ringar i Örebro...Qwerty skrev:Om det är o-ringar mät dom och tala om måttet så kanske jag har ett gäng liggandes. Men försök mäta innan fredag för sen sticker jag på semester.
Jag tror tyvärr inte att det handlar om "vanliga" o-ringar... Ser inte ut som det på sprängskissen iaf. Det ser ut att vara lite "profil" på ringarna om ni fattar vad jag menar...Silwer skrev:det handlar om 4 runda gummiringar som ska ligga för att täta runt stiften isf, lär vara mycket lätt att se ifall de saknas.
det är det säkert, de är nog platta och med ett spår för att passa in i kåpans motsvarande spår.raukroland skrev:Jag tror tyvärr inte att det handlar om "vanliga" o-ringar... Ser inte ut som det på sprängskissen iaf. Det ser ut att vara lite "profil" på ringarna om ni fattar vad jag menar...![]()
Alla ni som gör som jag, åker Kawasaki alltså, har ni sett denna site?
http://www.buykawasaki.com/
De har sprängskisser på de flesta Kawwahojar där man kan se artikelnummer och allt man behöver veta näre man ska beställa...![]()
Gå in under "Vehicle information" och sök fram rätt model bara...
Det är ju skitbra...![]()
Robban_C skrev:Jag vet en liknande historia. *snip*
jag minns inte detaljerna. Man har ju Alzheimer Light liksom.![]()
Jag håller med om "IF IT RUNS. DONT FUCK WITH IT" men jag har tyvärr svårt att leva som jag lär... Gillar att skruva isär saker för att se hur det fungerar...tassen skrev:sensmoral i allt mekeriet...." IF IT RUNS. DONT FUCK WITH IT " sedan följer,
"IF IT DONT RUN, CHROME IT"
som brinken sa, tätning runt stifthålet har hittat ett annat ställe att vila på .
Lycka till, hoppas du får tag i nya p. snabbt.
En hoj ska inte stå i garaget, den ska rulla.![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |