Fan att man ska vara så klantig

Pallas Athena skrev:
Så. Hur fan får man dagarna att gå när man inte kan göra nånting?

Skaffa en pojvän, bums! :brynad Räcker du säger ordet här, så har du 50 hormonstinna SH-forumister som kan "ställa upp" (dock inte jag) på brandkårsutryckning som hög-komps-kolv med extra grov vevstake till ditt Slip-On. Gah!

Nu har du ju dessutom en ursäkt att låta honom göra grovgörat. :tummenupp

DO IT!!!!1

/:cdevil

Zee skrev:
2120645 Skaffa en pojvän, bums! :brynad Räcker du säger ordet här, så har du 50 hormonstinna SH-forumister som kan "ställa upp" (dock inte jag) på brandkårsutryckning som hög-komps-kolv med extra grov vevstake till ditt Slip-On. Gah!

DO IT!!!!1

Jag lägger min röst på att Mikke ställer upp.

NoicE skrev:
2120004 Det är ju överdrivet drygt, men det är endå skönt :)
Fast jag förstår att du blir imponerad av din egen klantighet, det blir jag ibland :ätapiller

Skönt? Nah..är en såndär som blir rastlös hyffsat snabbt..klarar fan inte mer än en dag på soffan stillasittandes :argpådato
Ja, min klantighet fortsätter att imponera..på både mig och andra :rodnar

Zee skrev:
2120645 Skaffa en pojvän, bums! :brynad Räcker du säger ordet här, så har du 50 hormonstinna SH-forumister som kan "ställa upp" (dock inte jag) på brandkårsutryckning som hög-komps-kolv med extra grov vevstake till ditt Slip-On. Gah!

DO IT!!!!1

Äsch..pojkvänner är överskattade :gnissla Föredrar oftast att göra grovjobbet själv..så det blir rätt gjort :rolleyes:

Pallas Athena skrev:
2121076 Skönt? Nah..är en såndär som blir rastlös hyffsat snabbt..klarar fan inte mer än en dag på soffan stillasittandes :argpådato
Ja, min klantighet fortsätter att imponera..på både mig och andra :rodnar

Skönt att känna sig likgiltig :D

Jag är också rättså rastlös och stressad, men det gäller bara att acceptera det så är det lugnt :)

NoicE skrev:
2121159 Skönt att känna sig likgiltig :D

Jag är också rättså rastlös och stressad, men det gäller bara att acceptera det så är det lugnt :)

Mja, det är väl så :)
Peppar peppar, foten är faktiskt bättre nu..kanske slipper skiten snart :banana

Skriv en novell, måla en tavla, rita tecknade serier, lär dig spela gitarr, skaffa ett musikprogram till datorn och gör en technolåt (enkelt), laga helt uberseriösa desserter som tar tre dagar att göra osv osv.

Pallas Athena skrev:
2121076
Äsch..pojkvänner är överskattade :gnissla Föredrar oftast att göra grovjobbet själv..så det blir rätt gjort :rolleyes:

Trist attityd, :pannkyss ,Fean, inget är så bra som ett fanatstiskt ligg när det inte finns något att göra och all tid i världen att fördriva.
Du verkar inte ha hittat dig själv riktigt ännu... :pannkyss

Rasorblade skrev:
2122796 Kan komma till dig så får du klättra lite på mig istället för väggarna :pannkyss

Aaw, vad gulligt :) När är du här då? :7peta

Gabor skrev:
2123386 Trist attityd, :pannkyss ,Fean, inget är så bra som ett fanatstiskt ligg när det inte finns något att göra och all tid i världen att fördriva.
Du verkar inte ha hittat dig själv riktigt ännu... :pannkyss

Jag tror du missade ironin i mitt inlägg, Gabor :)

Pallas Athena skrev:
2125515

Jag tror du missade ironin i mitt inlägg, Gabor :)

Inte alls, isåfall var det gömd ironi som inte gick att utläsa, snarare ett meddelande om att killar inte göre sig besvär.. "gör grovjobbet själv " :rolleyes:
men ok, feltolkat, sorry.... finliret ligger mer på vårat ansvar alltså.. :tungan

Gabor skrev:
2125602 Inte alls, isåfall var det gömd ironi som inte gick att utläsa, snarare ett meddelande om att killar inte göre sig besvär.. "gör grovjobbet själv " :rolleyes:
men ok, feltolkat, sorry.... finliret ligger mer på vårat ansvar alltså.. :tungan

Liiite sanning ligger det väl bakom mitt inlägg iofs..kan inte påstå att jag träffat nån karl som helt "göre sig besvär" :tomten Men det kommer väl förhoppningsvis :tungan

Tss, finliret gör tjejjer så mycket bättre ;)

Pallas Athena skrev:
2125639 Liiite sanning ligger det väl bakom mitt inlägg iofs..kan inte påstå att jag träffat nån karl som helt "göre sig besvär" :tomten Men det kommer väl förhoppningsvis :tungan

Tråkigt att du bara träffat fel typer av killar, för mig för det förstås lika viktigt att tjejen har det lika skönt som mig själv :tuttar

Pallas Athena skrev:
2125639 Liiite sanning ligger det väl bakom mitt inlägg iofs..kan inte påstå att jag träffat nån karl som helt "göre sig besvär" :tomten Men det kommer väl förhoppningsvis :tungan

VET att jag INTE kan hålla med dig på det ämnet... :D

Har aldrig hållt igång så mycke som under mina 7 veckors sjukskrivning när jag bröt foten.
Var bara hemma och sov,fördrev tiden med:

Ironmaiden konsert
Ut i skogen och kolla street race
2 dagar på bilskroten samt några dagar i garaget
åkte 80 mil med släp för att köpa bil
åk ut på sjön
krogbesök
några videofilmer när det är dåligt väder
bio och fika med kompisar
ut och knalla med hunden

Endast fantasin sätter grännser,man blir ju inte direkt uppbunden att vara hemma.

burner skrev:
2125673 Tråkigt att du bara träffat fel typer av killar, för mig för det förstås lika viktigt att tjejen har det lika skönt som mig själv :tuttar

Ja..det brukar låta så :rolleyes:
Haha närå, jag ska inte vara sån. Skönt att nån har rätt inställning iallafall :tummenupp

Gabor skrev:
2125697 VET att jag INTE kan hålla med dig på det ämnet... :D

Joho då! Det är ett känt faktum :7peta

Hornpelle skrev:
2125707 Har aldrig hållt igång så mycke som under mina 7 veckors sjukskrivning när jag bröt foten.
Var bara hemma och sov,fördrev tiden med:

Ironmaiden konsert
Ut i skogen och kolla street race
2 dagar på bilskroten samt några dagar i garaget
åkte 80 mil med släp för att köpa bil
åk ut på sjön
krogbesök
några videofilmer när det är dåligt väder
bio och fika med kompisar
ut och knalla med hunden

Endast fantasin sätter grännser,man blir ju inte direkt uppbunden att vara hemma.

Erhm..nja. Känns som en fot som knappt går att stödja på sätter lite gränser också ;) Nu börjar den faktiskt kännas hyffsat ändå :) Kanske blir en promenix med vovven ändå.

Registrera dig på ett forum för ännu ett intresseämne som du inte delar, ladda upp någon billig bild som avatar och spela nästü. Funkar garanterat. :tummenupp

Markus skrev:
2125854 Registrera dig på ett forum för ännu ett intresseämne som du inte delar, ladda upp någon billig bild som avatar och spela nästü. Funkar garanterat. :tummenupp

Nån som vaknade upp på fel sida idag? :pannkyss
Och du känner ju mig, så du vet ju garanterat vad jag har för intressen. Sen att kalla en bild på mig billig :tummenupp Du måste charma många brudar..grattis.

Pallas Athena skrev:
2125874 Nån som vaknade upp på fel sida idag? :pannkyss
Och du känner ju mig, så du vet ju garanterat vad jag har för intressen. Sen att kalla en bild på mig billig :tummenupp Du måste charma många brudar..grattis.

Jag får aldrig något när jag bara kammar de medhårs.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman