Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
Pallas Athena skrev:Så. Hur fan får man dagarna att gå när man inte kan göra nånting?
Skaffa en pojvän, bums!

Nu har du ju dessutom en ursäkt att låta honom göra grovgörat.

DO IT!!!!1
/

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pallas Athena skrev:Så. Hur fan får man dagarna att gå när man inte kan göra nånting?
Zee skrev:2120645Skaffa en pojvän, bums!Räcker du säger ordet här, så har du 50 hormonstinna SH-forumister som kan "ställa upp" (dock inte jag) på brandkårsutryckning som hög-komps-kolv med extra grov vevstake till ditt Slip-On. Gah!
Nu har du ju dessutom en ursäkt att låta honom göra grovgörat.![]()
DO IT!!!!1
/![]()
NoicE skrev:2120004Det är ju överdrivet drygt, men det är endå skönt
Fast jag förstår att du blir imponerad av din egen klantighet, det blir jag ibland![]()
Zee skrev:2120645Skaffa en pojvän, bums!Räcker du säger ordet här, så har du 50 hormonstinna SH-forumister som kan "ställa upp" (dock inte jag) på brandkårsutryckning som hög-komps-kolv med extra grov vevstake till ditt Slip-On. Gah!
Nu har du ju dessutom en ursäkt att låta honom göra grovgörat.![]()
DO IT!!!!1
/![]()
Pallas Athena skrev:2121076Skönt? Nah..är en såndär som blir rastlös hyffsat snabbt..klarar fan inte mer än en dag på soffan stillasittandes![]()
Ja, min klantighet fortsätter att imponera..på både mig och andra![]()
NoicE skrev:2121159Skönt att känna sig likgiltig
Jag är också rättså rastlös och stressad, men det gäller bara att acceptera det så är det lugnt![]()
Pallas Athena skrev:2122615Mja, det är väl så
Peppar peppar, foten är faktiskt bättre nu..kanske slipper skiten snart![]()
Pallas Athena skrev:2121076
Äsch..pojkvänner är överskattadeFöredrar oftast att göra grovjobbet själv..så det blir rätt gjort
![]()
Rasorblade skrev:2122796Kan komma till dig så får du klättra lite på mig istället för väggarna![]()
Gabor skrev:2123386Trist attityd,,Fean, inget är så bra som ett fanatstiskt ligg när det inte finns något att göra och all tid i världen att fördriva.
Du verkar inte ha hittat dig själv riktigt ännu...![]()
Pallas Athena skrev:2125515
Jag tror du missade ironin i mitt inlägg, Gabor![]()
Gabor skrev:2125602Inte alls, isåfall var det gömd ironi som inte gick att utläsa, snarare ett meddelande om att killar inte göre sig besvär.. "gör grovjobbet själv "![]()
men ok, feltolkat, sorry.... finliret ligger mer på vårat ansvar alltså..![]()
Pallas Athena skrev:2125639Liiite sanning ligger det väl bakom mitt inlägg iofs..kan inte påstå att jag träffat nån karl som helt "göre sig besvär"Men det kommer väl förhoppningsvis
![]()
Tss, finliret gör tjejjer så mycket bättre![]()
Pallas Athena skrev:2125639Liiite sanning ligger det väl bakom mitt inlägg iofs..kan inte påstå att jag träffat nån karl som helt "göre sig besvär"Men det kommer väl förhoppningsvis
![]()
Tss, finliret gör tjejjer så mycket bättre![]()
burner skrev:2125673Tråkigt att du bara träffat fel typer av killar, för mig för det förstås lika viktigt att tjejen har det lika skönt som mig själv![]()
Gabor skrev:2125697VET att jag INTE kan hålla med dig på det ämnet...![]()
Hornpelle skrev:2125707Har aldrig hållt igång så mycke som under mina 7 veckors sjukskrivning när jag bröt foten.
Var bara hemma och sov,fördrev tiden med:
Ironmaiden konsert
Ut i skogen och kolla street race
2 dagar på bilskroten samt några dagar i garaget
åkte 80 mil med släp för att köpa bil
åk ut på sjön
krogbesök
några videofilmer när det är dåligt väder
bio och fika med kompisar
ut och knalla med hunden
Endast fantasin sätter grännser,man blir ju inte direkt uppbunden att vara hemma.
Pallas Athena skrev:2125731
Joho då! Det är ett känt faktum
QUOTE]
du känner inte mig...![]()
![]()
![]()
Markus skrev:2125854Registrera dig på ett forum för ännu ett intresseämne som du inte delar, ladda upp någon billig bild som avatar och spela nästü. Funkar garanterat.![]()
Pallas Athena skrev:2125874Nån som vaknade upp på fel sida idag?![]()
Och du känner ju mig, så du vet ju garanterat vad jag har för intressen. Sen att kalla en bild på mig billigDu måste charma många brudar..grattis.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |