Dr.Bike
Guest
kan väll inte skryta med att jag bestämmer hemma direkt...![]()
Kan någon kille det?
(isf har bara deras tjej lurat dem extra fulständigt om de lever i DEN villfarelsen...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kan väll inte skryta med att jag bestämmer hemma direkt...![]()
Kan någon kille det?
(isf har bara deras tjej lurat dem extra fulständigt om de lever i DEN villfarelsen...)
Är det bara spam, eller är det såhär på riktigt?
Måste påminna mig själv att aldrig någonsinn ragga på en mamma nån gång.
T ex. http://www.familjeliv.se/Forum-9-191/m32073905.html
http://www.familjeliv.se/Forum-9-191/m32046954.html
Funkar ej om man har konto...
Funkar ej om man har konto...
Kan någon kille det?
Kan någon kille det?
Fekk! Jag skaffade mig ett. Björne77![]()
.....det som gör att man måste beundra tjejerna är att de låter oss tro att vi bestämmer bara för att det är vi som är dumma nog att skriva under alla papper.
Sen när det havererar så är det vi som står med lån och andra förpliktelser upp över öronen medan de är fria och utan ansvar.
- Vaddå dela på lånet? Det är ju du som står på det! Vi har dessutom gjort slut!
- Vaddå dela på kostnaden under resten av bindningstiden, det är ju du som står på det avtalet, det var ju "du" som bestämde att vi skulle köpa den där! Vi har dessutom gjort slut!
Man blir förbannad!![]()
Så är det!
Förutom med underhållet då...för då jävlar är det: "det var du som stoppade dit ku*en.." eller "man måste vara TVÅ för att dansa tango..." blablabla..
Man blir förbannad!![]()
Jag ger inte mycket för familjeliv.se, men den här debattartikeln består av rent skitsnack. Vår tids stora problem är inte att det daltas med barn, utan snarare att vuxna brister i att bistå barn med den uppmärksamhet och de förebilder som de behöver. Det är varken konstigt eller ohälsosamt att mammor värnar om sina nyfödda barn och är extra försiktiga i början. Jag är själv småbarnsförälder och skulle inte vilja att sambon slarvade i onödan med att ge min lille knodd mat.Här är Roger Perssons debattartikel om familjeliv förresten - http://www.aftonbladet.se/debatt/article618719.ab
Eller hur?Fan så jäla busted du blev nu.
![]()
Oavsett vad du svarar nu så kommer alla att tro att du surfar runt där som Björne77 och MILFar runt.![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |