Familjeliv.se

Nå, hur ligger det till eg.?

• Antal röstningar
    0
Funkar ej om man har konto...

Fekk! Jag skaffade mig ett. Björne77 :hihi

I vilket fall handlar tråd ett om nån tjej/mamma som såg sin granne klippa gräsmattan och blev därför hiskeligt kåt då han var så "jävla sexig så hon blev våt mellan benen". Kärnfrågan var om hon skulle bjuda in honom eller ej.

Tråd två avhandlade den mycket viktiga frågan om det bara var hon eller om andra också hade smakat sin egen könssaft.

There u go! :tummenupp

Kan någon kille det?
(isf har bara deras tjej lurat dem extra fulständigt om de lever i DEN villfarelsen...)

.....det som gör att man måste beundra tjejerna är att de låter oss tro att vi bestämmer bara för att det är vi som är dumma nog att skriva under alla papper.
Sen när det havererar så är det vi som står med lån och andra förpliktelser upp över öronen medan de är fria och utan ansvar.
- Vaddå dela på lånet? Det är ju du som står på det! Vi har dessutom gjort slut!
- Vaddå dela på kostnaden under resten av bindningstiden, det är ju du som står på det avtalet, det var ju "du" som bestämde att vi skulle köpa den där! Vi har dessutom gjort slut!

.....det som gör att man måste beundra tjejerna är att de låter oss tro att vi bestämmer bara för att det är vi som är dumma nog att skriva under alla papper.
Sen när det havererar så är det vi som står med lån och andra förpliktelser upp över öronen medan de är fria och utan ansvar.
- Vaddå dela på lånet? Det är ju du som står på det! Vi har dessutom gjort slut!
- Vaddå dela på kostnaden under resten av bindningstiden, det är ju du som står på det avtalet, det var ju "du" som bestämde att vi skulle köpa den där! Vi har dessutom gjort slut!

Så är det!
Förutom med underhållet då...för då jävlar är det: "det var du som stoppade dit ku*en.." eller "man måste vara TVÅ för att dansa tango..." blablabla..

Man blir förbannad! :mad:

Ännu bättre blir det när man ska "lura" försäkringsbolaget och ställer knarren på cheyen..

- Hej! Du, tänkte vi skulle skriva över hojjen på mig igen nu när du bor ihop med det där cp't.
-Men vadå? Den står ju på mig? Klart den är min. Fast nu är det eg. Roger som kör den.
- Snälla?
- Ne, jag vill inte veta av dig mer. Håll dig borta från mig ditt otrogna svin. Förresten, varför har du inte betalat in underhållet för Anton?

Så är det!
Förutom med underhållet då...för då jävlar är det: "det var du som stoppade dit ku*en.." eller "man måste vara TVÅ för att dansa tango..." blablabla..

Det här ska bli mitt standardsvar:
Jag har bara handlat i, av expertis sedan redan tidigare fastställt, genetiskt och framförallt evolutionistiskt, framtvingat tvångsbeteende och kan inte hållas ansvarig. Händelsen är obestridbart situationsenlig. :mattias

Här är Roger Perssons debattartikel om familjeliv förresten - http://www.aftonbladet.se/debatt/article618719.ab
Jag ger inte mycket för familjeliv.se, men den här debattartikeln består av rent skitsnack. Vår tids stora problem är inte att det daltas med barn, utan snarare att vuxna brister i att bistå barn med den uppmärksamhet och de förebilder som de behöver. Det är varken konstigt eller ohälsosamt att mammor värnar om sina nyfödda barn och är extra försiktiga i början. Jag är själv småbarnsförälder och skulle inte vilja att sambon slarvade i onödan med att ge min lille knodd mat.

Eller hur? :lol Fan så jäla busted du blev nu. :brinnerup

Oavsett vad du svarar nu så kommer alla att tro att du surfar runt där som Björne77 och MILFar runt. ;)

Jamenvaffan, man måste ju se vad de förslappade honorna skriver på publika forum. Knappast att man går ut med sin identitet på det där forumet I´ll tell ya. :gnissla

Jo, men och andra sidan kan det ju finnas normala MILFar. Även fast den chansen/risken helt plötsligt känns oerhört avlägsen nu. :hihi

Back