Familjeliv.se

Nå, hur ligger det till eg.?

• Antal röstningar
    0
Japp, han är en klippa på att formulera sig i ord. Nästan i klass med "Gammal hårdrockare".

edit: Dock har Roger P blivit litet tråkigare sedan han blev moderator i "Övrigt - sista utvägen". Han börjar ta FB på för stort allvar.

Åfan, har jag varit borta från internet så länge? :gnissla
ja, GH är ju också härlig :D

Tacka vet jag "Roger Perssons" insändare till Aftonslampan ang. Familjeliv.

Japp, han är en klippa på att formulera sig i ord. Nästan i klass med "Gammal hårdrockare".

edit: Dock har Roger P blivit litet tråkigare sedan han blev moderator i "Övrigt - sista utvägen". Han börjar ta FB på för stort allvar.

Fasen Jag har inte hört något av det du nämner:va kan mina hökögon, fladdermusöron samt tumlarsonaren ha missat detta?

:rofl Vilken jävla soppa...

Jo, jag brukar roa mig med att gå in och kolla där ibland och frugan med - det finns riktigt roliga saker att läsa (tja, ibland mest tragiskt då, men sånt förnöjer det med - ungefär som att läsa Aftonbladet :) ). Som uppslagsverk över barnfunderingar - nja, någon gång har man väl letat för att hitta "hustips" på barnmat eller om trotsålder osv. men man kan bara konstatera att det egna sunda förnuftet räcker bra mycket längre.

Hur ska lillan orka?

Lillan får nervös mage och visar post traumatiska stress-symptom vid 6 års ålder och får knapra piller :gnissla Ge ungen en skiftnyckel istället och följ med till garaget, så blir det folk av dem :tummenupp

Last edited:
frugan är där inne och velar... skriver helylle mess till varan om folks fula nyfödda
trädgårdstomtar.
dom tävlar om flest bristningar och vem som tvingat sin gubbe att köpa dyrast vagn

tvii

Men jag tror jag dör..!!! :näsblod

Brudjäveln låter alltså sin kille hålla isär sina blygdläppar när hon pissar för att se om det går att INTE pissa ner hela "musen".

Ja...men så går förhållandena åt helvete oxå.

Vem vill sätta på sin brud som dom har försökt hålla isär "läpparna" på i vetenskapligt syfte.

På toa går man själv...!!! :fakta Det ska fan inte vara nåt jävla spring av pojkvänner där inne då.

Och jag är inte pryd för övrigt. Jag tycker bara att vissa saker gör man själv. :rolleyes:

//M

Absolutely! Här hängt där i några år nu, och jag ångrar ingenting.

Man kan lära sig göra bevbomb, hacka Nasa men samtidigt hur man screenprintar i Mac OS på samma sida!:yoparty Vilken grej. Dessutom verkar det vara lite piratbukttema över munkavel från staten grejen.

:rofl Vilken jävla soppa...

Jo, jag brukar roa mig med att gå in och kolla där ibland och frugan med - det finns riktigt roliga saker att läsa (tja, ibland mest tragiskt då, men sånt förnöjer det med - ungefär som att läsa Aftonbladet :) ). Som uppslagsverk över barnfunderingar - nja, någon gång har man väl letat för att hitta "hustips" på barnmat eller om trotsålder osv. men man kan bara konstatera att det egna sunda förnuftet räcker bra mycket längre.

Lillan får nervös mage och visar post traumatiska stress-symptom vid 6 års ålder och får knapra piller :gnissla Ge ungen en skiftnyckel istället och följ med till garaget, så blir det folk av dem :tummenupp

:D

Jepp - se hur det gick för oss!! :rofl
Vieeejuuu heeelt nårrmalla! :crash

Back