Familjeliv.se

Nå, hur ligger det till eg.?

• Antal röstningar
    0

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Är det forumet på riktigt eller är allt bara ett stort skämt om ungar som jag inte begriper?
gwacko.gif

8 av 10 bebisar ser.. Förjävliga ut! Vissa har ju stans värsta monster till unge men trots det kommer Fia_17_stolt_mamma_till_lilla_Pontus och skriver hur söt ungen är? För att inte tala om deras trådar.. Sug på dessa t.ex.

- Han luktar konstigt i underlivet - hjälp
- Hur få ner pulvret i vällingflaskan?
- Har ni koppel på era barn?
- Ser att han tittat på porr!!!!
- Vi som inte vill ha barn av "fel" kön.
- Barn med en afrikan?
- Min sambo luktar anal och bajs
- Hur göra för att bli gravid?

Är det grabbarna Killing som ligger bakom det här eller vad är det frågan om?

Jag saknar alternativet "Är du dum på riktigt?" i pollen.

Varför besöker du ens en sån sida?
Självklart tycker man att ens egna barn är det sötaste som finns, det tyckte din mamma om dig, det kommer du att tycka om det slemmiga rosa byltet dom drar ur den kvinna du eventuellt kommer att göra gravid.

Tycker det är en helt hysteriskt rolig sida som jag brukar fördriva tiden med.

Man upphörs aldrig att förvånas över den låga kunskpasnivån hos vissa människor!!

Som underhållning ger jag den 4a glada tulpaner!!

Man upphörs aldrig att förvånas över den låga kunskpasnivån hos vissa människor!!

Upp med lite länkar till humor av toppklass! :fakta

Som förälder KAN man ha nytta av den sidan......MEEEEEEEEN det är mycket knasiga och tokiga frågeställningar där oxå.................

Lägg till o dra ifrån så blir det rätt !:rolleyes:

Var det där bugaboo-bruden gick loss? Det var sann humor. Den bruden var inte sann. Så djävla korkad att hon tvingas stanna hemma då det stormar lite utomhus, eftersom det låter som när någon blåser i tomflaskor ur öronen på henne där hon går omkring...

Ah... hittade tråden.. var tydligen från ett annat forum.
http://www.minbebis.com/forum2/viewtopic.php?f=61&t=11428&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Fröken Nollåtta - årets starkast lysande stjärna. :rolleyes:

Last edited:
Börjar du känna att den biologiska klockan tickar e därför du kikar i dylika forum:D

:va min högst personliga åsikt men jag tycker inte att ungar är söta, kattungar och hundvalpar är söta men nyfödda nja :gnissla

Ang "koppel på barn" nya modegrejen först småhundar, sedan katter, sedan barn :rolleyes:

Själv var jag så vild så morsan o farsan hade mig i sele i barnvagnen och när jag gick :D
Farsan tror jag var ute med mig en gång då "ungjäveln, jag alltså, skrek så grannarna trodde att någon prygla ungen" :6surkart klart jag skrek det gick för sakta ju

:gnissla sidan vågar jag inte gå in på, det räcker med det ni återberättar här och allt man får höra av vänninor med barn.

"hur göra för att bli gravid"

- ligga är väl en bra början:huvet

Last edited:
Var det där bugaboo-bruden gick loss? Det var sann humor. Den bruden var inte sann. Så djävla korkad att hon tvingas stanna hemma då det stormar lite utomhus, eftersom det låter som när någon blåser i tomflaskor ur öronen på henne där hon går omkring...

Ah... hittade tråden.. var tydligen från ett annat forum.
http://www.minbebis.com/forum2/viewtopic.php?f=61&t=11428&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Fröken Nollåtta - årets starkast lysande stjärna. :rolleyes:

Haha, vilken sopa. Vafan jobbar hon på Digiloo eller vad den nu hette den där vagnen...

Länk, roger persson är ju legend! om det är samma som jag tror. :)

Japp, han är en klippa på att formulera sig i ord. Nästan i klass med "Gammal hårdrockare".

edit: Dock har Roger P blivit litet tråkigare sedan han blev moderator i "Övrigt - sista utvägen". Han börjar ta FB på för stort allvar.

Last edited:

Å jag som inte ens VÅGAR gå in på den för att jag inte ens som ren lyteskomik kan nedlåta mig att skratta åt puckon som tror att deres lillle Albin svälter ihjäl om han inte får äta en banan i varuhuset, för nu var det ju hela 26 minuter sedan han bröstutfodrades på en offentlig plats...

Alternativet som saknas i pollen:

Familjeliv.se är för oss trygghetsnarkomaner som tror oss behöva läsa alla böcker om allt vad avser barnuppfostran, annars kommer vi få panikångest över att vår lille kloss hamnar på efterkälken redan från start! För det SA ju gudinnan i våra liv (dvs barnmorskan...) att ALLA barn skall aktiveras HELA tiden (underförstått: under HELA sin uppväxt, och det är ju till de flyttar hemifrån, d.v.s 23-27 år idag...). Annars blir de sprutnarkomaner!
Och ve och fasa - vi dåliga föräldrar.

Babysim, babysång, babylek, babybio, babyklapp & babyklang

Allt detta MÅSTE, ovillkorligen genomföras för att inte ungen ska bli efterbliven.

Avslutar som Povel Ramel:

Hur ska lillan orka?

Last edited:
Back